miercuri, 4 noiembrie 2009

Gustative

miercuri, 4 noiembrie 2009

Cafeaua asta are gust de nes...am zis că nu mai beau cafea..motivul...am observat că în zilele în care consum cafea stările mele emoţionale sunt accentuate....mai ales cele negative...nervozitatea şi supărarea. După o săptămână de pauză nu am mai putut rezista mirosului şi am cedat...e bună, e tare, puţin îndulcită...e neagră, e caldă...mă încălzeşte şi mă trezeşte din amorţeală.

Ce mă mai încălzeşte pe mine şi ţine şi de foame? E o ciobă de fasole cu costiţă afumată şi cu paste(scoici...cum le spun eu celor pe care le-am folosit). Reţeta...secret de bucătar :)...ca să moară invidioşii, să flămânzească nemâncaţii:


Să vă fie de bine...cum mi-a fost şi mie...săptămâna trecută...de atunci sunt pozele...atunci am făcut şi ciorba...atunci am şi mâncat-o că doar nu era să o ţin pentru muzeu :)...n-am prea avut timp şi chef de blog...asta e cauza întârzierii.

Acuzată fiind că îngraş omul...deşi nu văd de ce aş fi eu cauza...mănânc şi eu ceea ce gătesc...şi eu sunt în grafic, încă...aşadar...fiind acuzată...mă tot gândesc ce aş mai putea găti să fie şi sănătos, să nu coste mult şi nici prea mult timp pentru preparare să nu-mi ia...căci tare ocupată mai sunt şi timpul e acelaşi. Poate îmi daţi voi idei...eu dispun de: cartofi, orez, carne de pui...multă carne de pui, vinete, varză crudă...multă varză, castraveţi muraţi, ceva brânză de oaie, compoturi...şi puţini bani.
Să vă văd acum...greu...v-am spus eu.


1 comentarii:

Sunny spunea...

Am gasit o reteta pentru tine, foarte gustoasa pe care am testat-o azi :-) Copane de pui la cuptor! Dupa ce speli carnea condimentezi cu sare, piper, boia orice condiment ce mai gasesti prin casa si iti place, bucati de usturoi si ceapa,totul pus la cuptor (200 grade cuptor electric) vreo 15min, dupa care torni peste carne o cana de apa amestecata cu o lingurita de Maggi. Pui inapoi carnea in cuptor la 200 de grade si lasi pana se face pielea crocanta. Pe langa carne poti servi orice fel de cartofi, pireu, cartofi prajiti,cartofi cu ceapa etc. Poti face si o salata de varza pe langa sau sa alegi varianta usoara: castravetii murati :-) Totul e gata in 45 de minute. Pofta buna:-)