joi, 12 noiembrie 2009

Gând de amiază

joi, 12 noiembrie 2009
Pe ritmuri de muzică nu-mi mai pasă că secretarele nu mi-au operat încă datele personale ca să-mi pot face şi eu legitimaţie la bibliotecă...nu mai contează că nu-mi ajung banii ca să-mi fac mobila...nu mai contează că sunt datoare băncii...nu mai contează că sunt obosită de mi se închid ochii...nu mai contează că nu reuşesc să intru în direct la Sunetul Secret...nu mai contează că nu mai am decât 3 zile de concediu pentru anul acesta...nu mai contează că sunt tot în grabă cu tot ce am de făcut...nu mai contează că e criză şi degeaba cer mărire de salar...e bine că mi-am plătit primul meu impozit pentru locuinţă...e bine că mă aşteaptă acasa mâncarea făcută...e bine că merge apa caldă şi căldura...e bine că am de lucru cât încă pentru o persoană...e bine că m-a trimis mama la şcoală...e bine că sunt o pată de culoare :) ...una zâmbitoare.
....it's a wonderful , wonderful life.....
...amor a la mexicana...

2 comentarii:

dreamwind55 spunea...

Capul sus ca va fi bine si pentru noi, aia micii...

Carmen spunea...

Pai va fi...este...nu ma indoiesc de asta :)