marți, 10 noiembrie 2009

Eu ştiu cu cine NU votez!

marți, 10 noiembrie 2009






Pe aşa ceva dă bani Băsescu în campania electorală...mă înşel eu?...nu ştiam că Badea, Gâdea şi Stan sunt contracandidaţii lui...s-au retras din luptă Crin Antonescu şi Mircea Geoană?
Un preşedinte nu se pretează la aşa ceva...sunt profund dezamăgită...eu nu vorbeam şi nu urmăream discuţiile referitoare la politică...acum mă interesează. Unde e libertatea presei? Ce vrea tovarăşul Băsescu? Să controleze precum făcea Ceauşescu tot ce apare în presă? Unde sunt răspunsurile întrebărilor...acelea referitoare la afacerile familiei lui Băsescu? Nu ne-a dat niciodată socoteală....de fiecare dată când era în atenţia presei cu ceva "suspect"...cum apărea un alt subiect "bombă" care să ne distragă atenţia...cum a fost şi cu Becali la închisoare, cum a fost şi cu Popoviciu...şi multe altele.
De ce nu aţi făcut un referendum şi cînd s-a făcut imprumutul de la FMI? De ce nu v-a interesat şi atunci părerea noastră?
Sunteţi penibil domnule Băsescu...domnule...preşedinte nu vă pot numi...preşedintele reprezintă poporul...nu pe el însuşi.

Se bazează pe şantaj...şantajul oamenilor simpli de la ţară care habar nu au ce se întâmplă...se bazează pe lipsa de la vot a intelectualilor care sunt scârbiţi de ce se întâmplă.
Mi-e teamă de fraudare...care e atât de simplă...ne îndreptăm spre dictatură...sunteţi pregătiţi? E mai rea decât prăbuşirea unui avion cu tine în el.

2 comentarii:

ina bixade spunea...

mi-a placut mult parodia cu badea! m-am distrat!

Carmen spunea...

da...iti dai seama cat de disperat e Base...ca a inceput sa atace jurnalistii.