miercuri, 14 octombrie 2009

ULBS twitter

miercuri, 14 octombrie 2009
Postul acesta e dedicat în mod special reprezentatului ULBS de pe twitter...pentru ca acesta să înţeleagă un pic mai multe.
Am postat aici şi aici câteva din lămuririle şi nelămuririle mele referitoare la anumite aspecte din cadrul ULBS. Şi am să mai am postări de genul ori de câte ori am ceva de spus...de bine sau de rău.

Am fost sfătuită ca plângerile să mi le fac direct la secretariat, în scris sau să cer o audienţă la rector sau decan. Ok, eu sunt nemulţumitul...dar tu ca reprezentat eficient care eşti te poţi autosesiza cu problema...aşa eficienţa ta ar fi optimă şi credibilitatea ta ar creşte...ca exemplu banal, dar ingineresc...când vezi o piesă defectă o înlături şi verifici şi restul lotului ...nu o laşi să ajungă la client să constate acesta că e defectă...asta se cheamă managementul calităţii...care se poate aplica în orice domeniu.

Dacă e costisitoare înlocuirea respectivului contract, de zece ani susţine secretara că nu s-a mai modificat nimic, sau dacă pur şi simplu nu se găsesc resurse de timp pentru asta atunci un lucru care se putea face era simplu de tot...în cazul celor care nu au girant nu se completează...secretara informată de acest lucru, să primescă şi contractele fără girant...simplu ca „bună ziua”...ambele părţi mulţumite...dar nu...e nevoie de birocraţie...păi până făceam eu plângerea, până se punea problema în consiliu...trecea timpul şi poate riscam să nu fiu înmatriculată în noul an...deşi plătisem deja prima parte din taxă....urăsc birocraţia şi am să o refuz atât cât pot ,atunci când pot...pentru că lucrurile se pot rezolva şi fără ea...ne lipsesc minţile organizate şi interesate care să facă un alt sistem..în care să nu trebuiască să mă plimb de la un birou la altul pentru o singură hârtie.

Dacă despre secretariatele ULBS lumea nu spune în general de bine...nu acelaşi lucru îl pot spune despre cadrele didactice. Am avut plăcuta surpiză să descopăr că sunt oameni deschişi, binevoitori...care ne privesc pe noi masteranzii de la egal la egal...dispuşi să ne ajute cu materialul de studiu, cu ideile referitoare la temele de proiecte...promţi în răspunsuri. Dacă vor fi tot aşa ...e de bine.

Cam acestea au fost primele păreri formate de când m-am înscris la ULBS.

PS: pentru ULBS de pe twitter....chestia cu follow şi unfollow mi se pare o copilărie...dar înţeleg motivul pentru care nu ai follow pentru nimeni...ar fi cam aiurea să apară în lista de mesaje pe lângă mesajele infomative chestii de genul „mănânc struguri”....Pe de altă parte nu mi se pare normal să rămâi un simplu „avizier”, care doar comentează...sunt convinsă că ai contact direct cu cei din conducere şi atunci ...când descoperi, chiar şi întâmplător ,o problemă ...mi s-ar părea firesc să o aduci la cunoştiinţă celor vizaţi....dar asta e părerea mea...

0 comentarii: