vineri, 16 octombrie 2009

Teoria strategiei

vineri, 16 octombrie 2009

Ce contează dacă afară ninge şi e frig de nu-ţi mai vine să scoţi năsucul afară…ce mai contează criza politică...e vineri...asta contează...e sfârşitul de săptămână.
Şi ca să fiu în ton cu bucuria asta şi în antiteză cu vremea de afară şi ca să ne îndulcim un pic....uite cum avem grijă unii de alţii...noi prietenii:


Iami...delicios...mie imi place tortul in carouri, mă întreb cum e făcut...sincer...mi-aş lua o zi liberă de la serviciu numai pentru a mă dedica unui astfel de tort...să-l fac şi să-l mănânc.


Acum că v-aţi săturat de privit ... să trecem la taclale...cu cana de ceai, sau cafea, sau ciocolata caldă în mână ...fără ţigări...ameţesc de la fum.
Cineva mă întreba zilele trecute dacă eu mai comentez şi pe alte bloguri...întrebarea venea ca observaţie a faptului că eu nu am comentarii la posturile mele...ei bine...nu prea comentez...chiar dacă citesc mai multe bloguri nu prea îmi găsesc timp să comentez ...concluzia e că tocmai de aceea nu am nici eu comentarii...e vorba de reciprocitate...acel schimb...dau şi primesc...care mi se pare normal.


În situaţia de faţă înseamnă că trebuie să pun la punct o strategie de marketing pe care să o aplic ...orice acţiune are şi o reacţiune...un feedback...şi poate că nu mi-e suficient doar numărul de vizitatori pe zi...poate mă interesează şi dacă cei care mă vizitează sunt interesaţi de ceea ce găsesc. Feedback-ul poate fi constructiv sau negativ...oricum ar fi e bun venit...dacă e constructiv atunci şti pe ce să te axezi în continuare, dacă e negativ...depinde...1.dacă eşti genul care te contrazici cu lumea, atunci „go4it”...nu contează dacă ai sau nu dreptate...ti-e suficient că ai cu cine interacţiona; 2.dacă eşti genul care poate accepta că sunt şi alte idei ,păreri mai bune...atunci înseamnă că vei încerca să schimbi ceva ca până la urmă să obţi un feedback constructiv.


Ideea e că dacă mă interesează toată povestea asta cu acţiunea şi reacţiunea trebuie să fac ceva...aşa că primul lucru care l-aş putea face ar fi să-mi pun în balanţă motivaţiile şi aspiraţiile, să văd dacă are rost să investesc timp în aşa ceva. Deja investesc destul...bani nu fac din blogul asta şi nici nu m-am gândit serios la aşa ceva...dar ceva acolo tot e.


Să zicem că am ajuns la concluzia că are rost...asta înseamnă că trebuie să trec la pasul următor...care ar fi un studiu de fezabilitate...ar trebui să văd în ce categorii se încadrează cei care mai citesc din când în când blabla-urile de pe aici, ce preocupări au ei şi dacă doresc să rămân la categoriile respective. Dacă vreau să fac schimbări atunci ar fi cazul să mă pun pe făcut vizite neanunţate pe alte bloguri străine de al meu...să mă bag în seamă cu comentarii interesante...şi să revin , să devin un vizitator fidel...să scriu posturi pe teme similare asta pentru ca cei vizitaţi şi comentaţi de mine să fie oarecum „obligaţi” de „mi-ai dat, îţi dau” să mă viziteze şi să mă comenteze...şi asta e o teorie verificată...parol.


Dacă aş fi fost Mircea Badea mi-ar fi fost mai uşor...el nu are nevoie de strategii...e urmărit de toată lumea...e simpatic el...şi numai cine se simte vizat de comentariile lui nu-l prea înghite...ce-i drept sunt cam mulţi...şi nu prea cred că mi-aş dori popularitatea lui...cu CNA-ul pe capul lui, cu telefoane care nu încetează să mai sune...cu duşmani...nu,nu...mi-e mai bine mie în anonimat.

Aşa că aţi înţeles ideea...noi să fim sănătoşi căci şi binele şi răul vin numai când vor...pam..pam.


Şi pentru cei care încă nu s-au plictisit ...ca să vedeţi că alţii fac altceva când se plictisesc:








Sper că măcar puţin v-aţi amuzat.
Weekend plăcut pentru toţi...eu voi fi la nuntă...sper să mă simt bine pe acolo şi să nu-mi îngheţe buna dispoziţie pe drum.

0 comentarii: