joi, 29 octombrie 2009

Reducere mincinoasă

joi, 29 octombrie 2009
Hai să rămân în tonul nemulţumitului.
Acum 2 zile am fost în Kaufland să-mi fac cumpărăturile de rând. Una din necesităţile acelei zile a fost hârtia igienică. În privinţa asta sunt atentă ce-mi cumpăr dar sunt atentă şi cu cât. După cum se vede mare negru pe alb în poză...hartia cu 3 straturi are preţul 10,99...

...am pus-o în coş...când ajung la casă...am fost atentă la preţul încasat...bănuiam eu ceva necurat....politica asta cu un preţ la raft şi altul la casă e aplică la mai multe magazine...în ideea că atunci când omul pune în coş vede un preţ şi e tentat să cumpere...când ajunge la casă...având multe produse nu mai verifică bonul...greşeală dacă nu faci asta.


Uite şi bonul:


Diferenţa e de aproape 3 lei. Pentru că nu-mi place să fiu furată...la casă am semnalat problema...şi mi s-a dat dreptate...greşeala magazinului. Asta după ce fata cu care m-am dus la raft încerca să-mi spună că hârtia pe care am luat-o eu nu se află sub preţul pe care îl indicam eu...da da...dar scrie negru pe alb...Zewa, 3 str rose...10,99....dacă scrie, scrie...poate să fie produsul şi la două rafturi distanţă.

Mi-am recuperat diferenţa fără să trebuiască să fac scandal. Aseară...am intrat iar....am fost curioasă dacă au schimbat preţul...nu...nu l-au schimbat...aşa că am făcut şi nişte poze...că nu le făcusem cu o seară înainte. Prin urmare....cred că mulţi au luat ţeapă...şi uite aşa magazinul vinde nimic preţul de 2,6lei.

Cu dovezile acestea eu voi face o plângere scrisă la OPC Sibiu...că m-am scârbit să rămân indiferentă....şi atâtea plângeri voi face câte nemulţumiri voi avea de azi înainte.


7 comentarii:

Adriana spunea...

si eu am cumparat acum 3 zile cred..da sincer nu m-am mai uitat pe bon..pe mine m-au fraierit :D

Carmen spunea...

destul de rau...eu sunt patita...tot cu hartia igienica...dar in alt magazin...de atunci sunt mai atenta...sti cum e vorba cu patitul....sufli si in iaurt :)

tudor spunea...

sunt curios daca vei primi vreun raspuns de la opc...

haemoglobian spunea...

Peste tot se intampla asa . In Bucuresti e muuuuult , muuult mai rau . Am patit sa cumpar un caiet la pretul de 5.5 lei si cand ajung la casa sa realizez ca e 15.5 lei . Am ramas interzisa , dar cum sunt eu fraiera , nu am mai zis nimic . Am inghitit in sec si l-am platit

Carmen spunea...

Tudor, deocamdata nimic..nici un raspuns

Haemoglobian, cam scump caietul...poate data viitoare prinzi curaj si nu te lasi pacalita.

Alia spunea...

bravo si eu ma iau de ei daca vad ceva aiurea, dar aici de obicei spun ca da e o gresala, produsul e mai scump de fapt... ce faceti il mai luati sau nu?...

Carmen spunea...

urat din partea lor...in cazul meu au preferat sa nu fac galagie.
iar cei de la OPC nu mi-au dat nici un raspuns....cred ca nu-i intereseaza.