miercuri, 14 octombrie 2009

Politica de dimineaţă

miercuri, 14 octombrie 2009
Azi a fost prima zi într-o lună de zile în care am reuşit să mă trezesc mai repede de ora 8. A fost şi prima dată când până să ies din casă am ascultat ştirile…evident pe Antena3. Agitaţie mare cu moţiunea de ieri...cu guvernul Boc care a făcut poc poc...cu primarul nostru pe care deşi l-ar vrea mulţi ca premier...nu prea e optimistă lumea că va fi...adevărul e că oricine ar veni acum premier nu are ce să facă mare lucru într-un timp atât de scurt...şi oricare ar fi, sigur e mai bun decât „Boc(ilă)”.
Trecând peste aspectul politic din ţara noastră am dat peste aspectul meteorologic...de la soare şi temperaturi destul de mari pentru perioada asta a anului, trecem direct la ghete şi haine groase...drumuri înzăpezite, autorităţi şi şoferi nepregătiţi pentru astfel de condiţii...peste tot în ţară au fost probleme astă noapte din cauza zăpezii. N-am să-i înţeleg niciodată...nici pe şoferi nici pe autorităţi...cum naibi eşti luat pe nepregătite şi pari surprins de situaţia ivită când de o săptămână la jurnalele meteo s-a anunţat o scădere bruscă şi destul de mare a temperaturilor? A....au fost toţi preocupaţi daca pică sau nu guvernul Boc...asta ar explica totul.
Sinteza zilei de aseară...aceleaşi personaje... mai multe scenarii...va fi sau nu va fi primarul Sibiului premier...alte variante...cum ar fi Mutu...asta la glumă evident...singurul atu pe care l-ar avea ar fi popularitatea...Boc intrat în direct cu cei din platou(telefonic)...nu comentez comentariile lui...decât un pic... :)...mie mi s-au părut copilăreşti...ceva de genul...şi ce dacă sunt mic de înălţime,asta nu înseamnă că n-am valoare...la asta ne mai gândim...adică...nu ne mai gândim pentru că îţi ştim „valoarea”.
Inconfundabilul Mircea Badea şi a lui lenjerie, ca să nu spun altfel, marca Botezatu...nebunul simpatic s-a îmbrăcat peste blugi cu lenjeria primită cadou de la Botezatu...evident...de culoare portocalie...după care ne-a arătat şi unde se duce culoarea portocalie...tocmai în jos...asta n-a zis-o el...am interpretat-o eu...căci la un moment dat şi-a dat indispensabilii jos...deci în jos se duce şi portocaliul.
Şi bag de seamă că ăsta e primul meu post politic dezbătut de către mine cu atâta pasiune...prin urmare cred că va trebui să desfac o sticlă de şampanie pentru a sărbători evenimentul.
În final ca să rămân în temă „trăim în Romania şi asta ne ocupă tot timpul!”, „Să trăim bine!”

PS: Vă spun eu că marinarul o coace acum...va ieşi el şi din asta...nu e prost de prost...cred că vom avea o surpriză. Eu recunosc că mi-ar place ca Johannis să fie premier.

2 comentarii:

Adriana spunea...

cred ca incepi sa te molipsesti..stii tu de la cine

Carmen spunea...

:)...pai din doua una..fie se potolesti ..sti tu cine...fie incep si eu...si cum prima varianta a spus "doctorul" ca e imposibila ...am trecut la a doua :)