vineri, 9 octombrie 2009

Nelămuriri ULBS-iste

vineri, 9 octombrie 2009
Dacă tot suntem la capitolul probleme administrative la ULBS mai am câte ceva de adăugat...
M-am hotărât că ar fi timpul să mă înscriu la master după 3 ani de pauză de studiu. Toate nemulţumirile şi nelămuririle mele de acum, vin probabil din cauza faptului că sunt obişnuită cu un alt sistem…mai bun zic eu… din moment ce în acela nu aveam întrebări la care să nu se găsească cineva să-mi răspundă.
Facultatea am terminat-o la Tg. Mureş…Universitatea “Petru Maior”…Inginerie…5 ani de zile în care nu m-am lovit de probleme administrative…secretarele amabile de fiecare dată când mă prezentam cu vreo problemă…profesorii şi mai ales decanul erau mereu dispuşi să te asculte şi în cel mai scurt timp găseau o soluţie pentru fiecare problemă a studentului. Împrejurările de atunci au făcut să devin încă din primul an membru activ al Ligii Studenţilor…în anul doi eram deja membră în Senatul Universităţii…prin urmare ştiu cam cum stau lucrurile într-o astfel de instituţie…cel puţin ştiam atunci…poate s-a mai schimbat câte ceva...ideea e că atunci când am o problemă nu pot să râmân indiferentă.
În toţi cei 5 ani pot spune că am frecventat aproape toate cursurile…am ales până şi cursul opţional…am făcut şi modulul pedagogic…am profitat la maxim de tot ce mi-a oferit universitatea…nu eram prima la învâţătură dar mă clasam mereu în primii 10 şi nu am avut niciodată o restanţă…niciodată.
Unde vreau să ajung?...la ideea că dacă m-am înscris la master înseamnă că eu chiar vreau să şi învăţ ceva…că atât cât îmi permite timpul voi încerca să ajung şi la cursuri…îmi place să merg la cursuri…problema este că deşi în cele din urmă s-a afişat orarul…nu sunt trecute sălile în care se ţin cursurile…doamnele de la secretariat spun că nu ştiu nimic…un singur cadru didactic a fost amabil să spună că sala în care ar trebui să fie cursurile este neterminată…încă se lucrează la ea…bine atunci…unde se ţin cursurile? Nu e nicăieri afişat nici măcar un anunţ în care să se spună dacă se amână cursurile sau unde se vor ţine provizoriu. Una din materii se predă în 5 cursuri…din care două sunt trecute în orar sâmbăta şi duminica aceasta…sala…nicăieri…ce ar trebui să facem? Să ne adunăm cu toţii în faţa orarului şi să aşteptăm? Poate vine…poate nu vine profesorul şi să căutăm o sală?
Se presupune că inginerii sunt oameni bine organizaţi…meticuloşi..halal organizare.
UPDATE: Am reuşit să dau de secretara profesorului...foarte amabilă...numai că domnul profesor nu este în localitate şi dânsa nu ştie ce răspuns să-mi dea. Mi-a zis să revin în 15 min...sigur revin.
UPDATE 2: Secretara domnului profesor a fost drăguţă şi m-a lămurit...cursul se ţine...mi-a zis şi unde ne aşteapă profesorul...aşa mai da.

0 comentarii: