miercuri, 21 octombrie 2009

Flori...printre nori

miercuri, 21 octombrie 2009
„ Cu o floare nu se face primăvară”...aşa e vorba...acum ..depinde de floare...şi de cine o primeşte şi de ce o primeşte.

În viaţa mea sunt doar două flori...deocamdată...una pe care am primit-o de la o verişoară...pentru simplul fapt că mi-a plăcut şi am cerut...”cere şi ţi se va da” nu?...floare pe care mi-am dus-o la birou. Când am primit-o avea doar 2 frunze...acum a mai crescut...prinde contur şi parcă mi-ar spune că îi place la mine...are şi de ce...în fiecare zi „vorbesc ” cu ea...eu cred în teoria că florile simt...te simt pe tine dacă eşti trist sau vesel...simt dacă sunt plăcute sau nu.
De exemplu...avea mama o floare mare şi frumoasă...şi de fiecare dată când treceam pe lângă ea mai atingeam din greşeală câte o frunză...şi de fiecare dată mama mă certa...şi am ajuns să urăsc floarea respectivă...şi odată când m-a certat mama am zis cu o foarte mare convingere, uitându-mă la floare „de s-ar usca” ...şi nu a trecut mult şi floarea...frunză cu frunză a murit. Nu vă pot spune că pe urmă mi-a părut foarte rău dar deja era prea târziu. Îmi plac florile foarte mult şi cred că voi avea casa plină de aşa ceva...lecţia mi-am învăţat-o...mai bine mă las certată decât să mai vorbesc urât cu florile.

Îmi place să le văd crescând...şi prefer ...nu să le cumpăr gata mari...ci să fac rost de pui şi să-i pun cu mâna mea în ghiveci. Cred că următoarea floare va fi un ficus...are mama câţiva pui acasă...cu prima ocazie îi „fur” unul şi îl domiciliez la mine .
Cea de a doua floare de apartament se numeşte Vriesea splendens. (Si fata din poză e o floare...o cheamă pe scurt Lore :) )
Cum am intrat în posesia ei?
Se făcea că într-o zi cineva m-a supărat foarte tare…şi am lăsat să se şi vadă supărarea…de obicei eu sunt o zâmbăreaţă şi jumătate…împreună cu sorela suntem 3 zâmbăreţe. În acea zi nu mai eram deloc simpatică…aveam faţa lungă…şi botic…cuvintele parcă şi-au luat zborul…deloc un partener bun de discuţie…starea asta e inofensivă când eşti singur…dar când eşti în doi situaţia se schimbă…poţi da impresia greşită celuilalt că e din cauza lui…norocul meu că el ştia motivul şi am fost scutită de prea multe explicaţii. Cred că a fost prima dată când m-a văzut aşa supărată…a plecat…şi s-a întors…cu floarea…şi s-a făcut primăvară…nu se putea altfel…efortul a fost mare…şi trebuia răsplătit cum trebuie…cu zâmbete şi supărări uitate .
Acum floarea are un ghiveci mai mare şi mai frumos...e mai deosebit...se încadrează perfect în ambientul camerei. Am remarcat zilele trecute că a făcut şi un pui...tare mă bucură acest fapt...înseamnă că voi avea cât de curând mai multe flori :)...cu atât mai mult cu cât floarea aceasta nu trăieşte mai mult de 2, maxim 3 ani în condiţii de apartament.

Pe lista de cumpărături…prioritară este o gardenie...

…planta aceasta m-a cucerit cu parfumul florilor ei de un alb-crem, cu a ei coroana bogată, cu verdele inchis al frunzelor lucioase…are ţinută şi personalitate. Am aflat că e o plantă pretenţioasă dar cred că ne vom acomoda una cu cealaltă. Prima dată când am avut tangenţă cu o astfel de floare a fost atunci când am cumpărat un cadou pentru ziua unei prietene. De cum am văzut-o m-am îndrăgostit de ea…eram gata, gata să nu o mai dau sărbătoritei…dar am dat-o …cu promisiunea că îmi voi cumpăra şi eu una.

Vouă ce flori vă plac? şi cum aveţi grijă de ele?


8 comentarii:

Alia spunea...

si eu iubesc gardeniile. au un parfum superb!
preferatele mele sunt orhideele, dar la mine in balcon nu au rezistat prea bine asa ca sunt la ai mei.
imi mai plac si plantele suculente, tot la ai mei am o groaza de cactusi si balarii din astea care fac niste splendori de flori si care au crescut surprinzator de mult.

Carmen spunea...

:)...o sa ai timp sa te ocupi de flori
Si eu tin cactusii acasa la mama...ii am de cand eram la liceu...diriginta avea clasa plina de flori si "furam" de la ea atunci cand imi placea ceva

ina bixade spunea...

mie-mi plac florile de cimp...iubesc florile in general, oricum, dar nu la modul sa stau sa le ingrijesc toata ziua:)

Carmen spunea...

Ina...te ocupi destul de tine...nu-ti mai ramane timp si pt flori :)

Elena spunea...

Uite-le pe ale mele:) http://picasaweb.google.ro/hellene73/SeptOct09#5393286135297432178

Carmen spunea...

Elena...te dai mare ca ai flori mai multe si mai frumoase? :)...f bine faci

Anonim spunea...

ma bucur ca mai sunt oameni care iubesc florile cu atata intensitate ca si mine:X:X:X si eu ador florile si imi doresc sa am casa plina cu flori :X nu am chiar multe dar intotdeauna oricat de multe as avea o noua floare e bine venita si intampinata cu caldura si dragoste:X

Carmen spunea...

Anonim, orice esti tu, sa sti ca sunt multi aceia care iubesc florile, doar ca poate nu au timp sa vorbeasca despre ele:)