marți, 13 octombrie 2009

Despre biţi

marți, 13 octombrie 2009
Până ieri nu aveam internet şi nici cablu Tv. Acum vreo două săptămâni am fost la un punct de lucru RDS...în ideea de a vedea ce pachete au...dacă îmi convenea ceva semnam cu ei în aceeaşi zi. Am ajuns acolo cu câteva minute dupa ora 18, m-am aşezat pe un scaun ...operatoarea era ocupată...nici nu apucă bine pantalonii mei să atingă tapiţeria scaunului că domnişoara se uită la mine...se uită la ceas..şi îmi spune..."Am închis"...se uită iar la ceas "de 17 minute". M-am ridicat şi am plecat...şi nici nu m-am mai interesat la ei...nu mi-a placut deloc atitudinea...dacă n-a vrut banii mei atunci o să-i dau altei firme.
Toate apartamentele din blocul unde stau au deja reţeaua de cabluri de telefonie, tv şi internet facută...cu prize deja puse...cablurile prin perete...nimic la vedere. Reţeaua a fost făcută de cei de la Injoy şi până la urmă am ales să mă abonez la ei. Avantajul...în primul rând nu mai trebuiau trase cabluri prin casă...cei de la RDS mi-ar fi tras ei firele lor şi mi-ar fi găurit uşile şi/sau pereţii...în al doilea rând m-a uimit promtitudinea celor de la Injoy...ieri la amiază s-a semnat contractul...au zis că în termen de 10 zile va veni echipa să mă conecteze...supriză...în 2 ore aveam internet...aşa da...la RDS ar fi durat pe puţin o lună...până veneau ei să-şi facă reţeaua. Am prins şi o promoţie...30% reducere la abonament pe tot anul. Asta da afacere.

0 comentarii: