marți, 20 octombrie 2009

Cuţu Friky

marți, 20 octombrie 2009
Acasă la părinţii mei avem o căţeluşă...cam bătrână pentru un câine aş spune eu...cam 7 ani...abia anul acesta a făcut pentru prima dată 2 pui...drăgălaşi şi plini de energie...vi i-am arătat cu altă ocazie aici , fetiţa e cea cu lăbuţe albe iar băieţelul e fricosul cu lăbuţe colorate. Acum că au crescut, părinţii mei au hotărât să dea unul din căţei...pentru noi, 3 câini era deja prea mult.

Pe care să-l dai? Pe cea bâtrână în nici un caz...suntem prea ataşaţi de ea...puii...o fetiţă şi un băiat...eu şi sora mea am zis să păstrăm fetiţa...e mai frumoasă şi în plus de asta putea să facă şi pui...când mai creştea...numai că mama a zis nu...şi a păstrat căţelul...motivaţia...e mai rău. Adevărul e că latră la orice mişcare...zi sau noapte. Nu e foarte mare dar e îndesat...şi tare drăgălaş. Sora mea i-a pus numele Friky...pentru că e cam zăpăcit el...în sensul că nu stă locului dacă ne apropiem de el...e jucăuş şi dacă intri în jocul lui sigur oboseşti înaintea lui.

Duminică am fost pe acasă şi tare bucuros s-a mai arătat că ne vede...n-a încetat să dea din coadă şi să ţopăie...de aceea nici pozele nu sunt tocmai reuşite...dar nu mai contează :)



Se vede bucuria lui...nu?

Aici deja a remarcat că ceva se întâmplă...şi sfios cercetează aparatul....mai întâi scoate doar capul...

...prinde puţin curaj....


...deja e fotomodel...


...unul supărat că ne vede plecând...dar mai trecem noi să te vedem, parol.

PS: Dacă tot suntem la capitolul animale...ştiţi cum face greierele în maghiară?

...surche,surche

Dar broasca?

...brecheche

Dar câinele în ardeleneşte?

... no ham

No bine...eu v-am lăsat...poate vă interesează mai mult criza politică. No pa!


2 comentarii:

Bogdana spunea...

no draga, cel putin pe mine nu ma intereseaza deloc criza politica, asa ca fa bine si mai pune niste poze. cat despre patrupede, eu zic sa ii pastrati pe toti. eu nu m-as indura sa dau vreunul!

Carmen spunea...

prea tarziu bogdana....catelusa nu mai este :(...cand mama spune ceva ...e lege.