vineri, 2 octombrie 2009

Circul reabilitării

vineri, 2 octombrie 2009
Cum se reabilitează termic blocurile din România?

Da...cam aşa...urât...foarte urât...părerea mea este că primăria nu ar trebui să permită aşa ceva. Vouă vă place?...lor le place? În astfel de situaţii există două posibilităţi: fie oamenii aceştia nu au auzit de programul prin care statul suportă o bună parte din costurile de reabilitare termică şi cei care nu au izolat nu au auvut bani....fie ştiu de acest program dar sunt programaţi la primăvară pentru lucrări...şi cei care şi-au izolat apartamentele nu au mai avut răbdare să mai treacă o iarnă(am auzit şi cazuri de genul acesta).


Nu mai bine arată cele două blocuri galbene?


Oricum...suntem un popor de circari şi mai şi semnalizăm...cu nuanţe ţipătoare...mă mir că n-au vopsit blocul mov.


2 comentarii:

Lucian spunea...

imi place poza, e foarte "artistica", parca ar fi un tablou din dali :)

Carmen spunea...

tocmai de aceea nu am putut rezista nici eu peisajului...trebuia sa impart aceasta priveliste ...ma terorizeaza 10 ore pe zi cinci zile pe saptamana