vineri, 30 octombrie 2009

Buletin meteo

vineri, 30 octombrie 2009
O stare destul de greu de explicat...un presentiment urât...o atmosferă tensionată...habar n-am ce e...orice ar fi m-a făcut să-mi şterg contul de twitter...şi mă bate gândul să şterg şi blogul...cu tot conţinutul...să şterg tot. Deocamdată mă mai gândesc...să mă răzgândesc sau nu...dacă pe urmă o să-mi pară rău?
Am vrut să plec şi de la serviciu...aşa pur şi simplu...să plec şi să nu spun la nimeni nimic...m-aş duce acasă la mama...chiar dacă nici acolo nu e nimeni...dar e acasă...acolo unde starea asta nu are loc. Aş face o nebunie...ceva ce nu fac într-o zi normală de vineri...păcat că nu am maşină...să conduc hai hui mi-ar prinde bine...o nebunie mai mică dar suficientă...poate altă dată.
O să încerc o şedinţă de cumpărături...poate funcţionează...deşi nu prea cred.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,
Astept buletinul meteo pentru azi. Sper sa fie soare.
Te pup.

Anonim spunea...

Tot Anonimul, Andreea
Sa nu stergi blogul.

Carmen spunea...

:), nu il voi sterge...mi+a trecut ..merci de incurajari...e bine sa stiu ca o prietena buna ma urmareste...te pupic

ina bixade spunea...

si pe mine ma mai apuca starea de nonsens si de aici dorinta de fuga, dorinta de a iesi din cotidian, de a face o nebunie....sa nu stergi blogul, in cel mai rau caz il poti abandona, sa nu mai fie activ..peste ani va fi o lectura placuta.

Flavius Ţerbea spunea...

Da, da...e si pacat sa stergi blogul! ce rau ti-a facut el?! Sa vezi ce fain este peste ani cand il vei reciti. Bine ca a dat soarele la Ciresica! :)

Carmen spunea...

Ina...norocul meu ca starile astea nu ma tin mult...am scapat de dubii. Daca tot il am ma simt obligata sa mai scriu cate ceva..desi nu prea am timp sa ma ocup de el...poate de aici a plecat gandul de a-l sterge. Cum a fost de halloween?

Flavius...da..a iesit soarele la Ciresica...si la propriu si la figurat...numai ca mi-a adus si o raceala...deocamdata sunt in prima faza...sper sa n-am ghinonul vostru si sa ma puna la pat...am prea multe de facut. Am auzit ca ati ajuns cu bine....si ca v-ati bucurat putin si de Viena. Ma bucur pentru voi...si fie vorba intre noi...Maria, vazuta vata in fata e si mai frumoasa decat in poze...v-am pupat

dreamwind55 spunea...

Nu-ti sterge blogul. Ai muncit la el si oamenii te apreciaza. O sa fie mai bine maine, ca e o noua zi, ca in "Pe aripiile vantului" Mie imi trece cu o mica escapada afara din oras, cu cheltuiala putina dar cu cineva drag