miercuri, 7 octombrie 2009

Ai demisionat vreodată fără ca tu să şti?

miercuri, 7 octombrie 2009
Ca să vezi...ieri am aflat că eu plec din firma la care lucrez acum...cică mi-am găsit de lucru în altă parte...ciudat...ştiau toţi că eu plec...numai eu nu ştiam. M-am trezit că sunt luată la întrebări de colega de la salarizare...vroia şi ea să ştie dacă îmi mai dă bonurile de masă sau nu.
Nu ...nu plec...nici măcar nu mi-am mai actualizat CV-ul...de găsit altceva nici nu se pune problema....mai ales pe timp de criză. Îmi ajung schimbările din viaţa mea din ultima lună. Cine a scos vorbele astea...şi de unde până unde...nu ştiu...nu obişnuiesc să stau la taclale cu alţii şi dacă ar fi să plec primul care ar şti ar fi şeful meu...nu x şi y. Ce m-a deranjat cel mai tare este că atunci când am întrebat cine a fost persoana care le-a spus că plec....nu au vrut să-mi spună..."nu contează" au spus...ba da contează...adică bârfa e de dat mai departe ...că doar deaia e bârfă...dar pe cel ce o spune nu îl poţi numi?...atunci nu e completă bârfa.
Nu ştiu care a fost scopul...şi nici nu vreau să ştiu...singura mea nelămurire este cine? cine?

0 comentarii: