miercuri, 2 septembrie 2009

To do

miercuri, 2 septembrie 2009
Later edit...

Ştiţi că se spune că ar fi bine atunci când îţi propui să faci ceva într-o zi, să faci o listă ...asta ca să nu uiţi. Dacă faci asta în mod regulat poţi la un moment dat să te analizezi...
Până acum nu am mai făcut aşa ceva...dimineaţa de obicei îmi fac o mică idee despre ce am să fac în cursul zilei şi cam atât...restul decurge la voia întâmplării. Nu ştiu dacă asta e bine sau nu...aşa că m-am hotărât să fac şi altfel...asta ca să pot face o comparaţie şi să văd care e modul în care îmi pot face ziua mai eficientă.

Eu consider că e important să ai în fiecare zi activitate...aşa eviţi să devi delăsător, ai şi treburile rezolvate, nu te plictiseşti, eviţi sedentarismul...nu zice nimeni că ceea ce-ţi propui pentru o zi e bătut în cuie...ideea e să te adaptezi situaţiilor care se ivesc şi să-ţi itercalezi în actvitate şi "to do"-urile asfel încât la sfârşit de zi să ai rezolvate majoritatea din ele.

E prima mea listă „to do”...aşa că...fără prea multe critici...da? Partea cu serviciul nu se pune...e din oficiu ...lista începe cu după serviciu:

...de întâlnit cu o bună prietenă...luat revanşa faţă de ea cu plimbarea promisă ---prima pe listă, prima bifată

...acasă: ---aici lucrurile devin mai serioase....

· de pus ciorba la foc ---ajunsă acasă, pune ciorba dacă ai în ce...după ce am căutat în toată casa singura oală petru ciorbe pe care o aveam, mi-am adus aminte că o am dată...asta da problemă...am ales varianta..."sună un prieten"....astfel carnea şi legumele au aşteptat tăiate până când oala s-a întors la casa ei...două bife

· de pregătit salata de beuf ---am avut ajutor la tăiatul cărnii şi al legumelor...maioneza am făcut-o eu...şi gata salata...trei bife

· de pus haine la spălat --- e drept că lucrul acesta l-am făcut cam pe la 12 noaptea...n-am primit reclamaţii pentru gălăgie...încă...patru bife
· de şters gresia --- aici nu ştiu dacă să-mi dau bifă sau nu...la un moment dat am vărsat apă pe jos şi am dat repede cu mopul...şi totuşi...nu cred că se pune...un X

· ...şi dacă mai e timp...de pus în ordine hârtiile şi cărţile --- doi X

· obligatoriu...manichiura ---aici clar sunt indecisă...doar datul pe unghii cu tratament de întărire nu se pune nu?...atunci... trei X

· măcar 2 episoade din Seinfeld ---ei, chiar dacă laptopul meu încă face figuri şi îşi dă restart..pentru aşa ceva nu am dat înapoi...oricum trebuia să aştept până îşi termina maşina de spălat programul....aşa că...am insistat şi am reuşit până la urmă să văd cele 2 episoade...nu sunt sigură dacă l-am văzut şi pe al 3-lea...încă sunt adormită...până la 12 mă trezesc şi eu :)... cinci bife

Nu par multe…numai că programul acesta începe abia dupa ora 18…să vedem ce va ieşi…să nu vă obişnuiţi cu listele acestea…e doar un test…restul le ţin pentru mine :).

Voi faceţi aşa ceva? Sunt curioasă dacă funţionează.

3 comentarii:

ideirazlete spunea...

Aproape zilnic fac ceva de genul asta. Altefel uit de multe dintre ele. Pe cate un biletel mic, care incape in portofel, sa il pot purta tot timpul cu mine, si il citesc cand am cateva secunde libere (in lift, in fata unui ghiseu, etc.). In plus, la lucrurile care chiar trebuie sa le fac obligatoriu in ziua aia, mai pun un semn in fata, restul pot fi amanate.

Carmen spunea...

chestia cu semnul... o fac si eu...dar la lista de cumparaturi, atunci cand stiu din timp ca merg prin magazine...mai nou ...ajung din intamplare si mereu uit cate ceva din cele trebuincioase :)

Andra spunea...

Buna Carmen!
Imi cer scuze ca intervin off topic. Am o rugaminte. Vazusem aici http://forme-de-vis.blogspot.com/2009/06/ioan-lazeaun-maseur-cu-mana-de-aur.html ca ii raspundeai cuiva referitor la numarul de tel al domnului Ioan Lazea.

As avea mare nevoie de el (pentru parintii mei). Astept un raspuns pe eu.s.andra@gmail.com

Multumesc!