marți, 15 septembrie 2009

Sibianul nu citeşte ziarul

marți, 15 septembrie 2009
Acesta e anunţul care a apărut în cotidianul Tribuna cu privire la debranşarea de la apă. E bine că se dă anunţ în ziar dar întrebarea mea este: toţi locuitorii citesc ziarul? toţi au acces la internet pentru a se informa? Eu ştiu că asemenea debranşări sunt anunţate obligatoriu printr-un anunţ pus la avizierul fiecărei scări de bloc....aşa cum fac cei de la gaz...lipesc anunţul pe uşa de la intrarea în scara blocului.
Norocul meu a fost că am fost avertizată de o prietenă care a citit întâmplător pe internet...altfel habar nu aveam şi nu-mi făceam nici o provizie de apă.
Când am sosit la serviciu de dimineaţă am început să discut cu colegii....credeam că ei ştiu de problemă...sunt oameni cu acces la sursele media...surpriză...majoritatea au aflat abia de dimineaţă când au vrut să se spele pe faţă...n-au mai avut cu ce şi s-au spălat cu apă minerală.
Cine e răspunzător pentru această lipsă de informare a populaţiei afectate de această debranşare?

2 comentarii:

Calin Blaga spunea...

puteau da anunt la Sibiu 100% din timp ca ajunge la toata lumea. Dar contractele pe bani publici merg doar la Tribuna.... Te intrebi de ce?!

Carmen spunea...

Nu ma mai intreb de ce...pentru ca imi imaginez...dar totusi...nu toti citim ziarele...nu toti ne uitam la Tv...nu toti ne uitam pe internet...eu stiu ca asemenea anunturi se pun la fiecare scara de bloc...nu asa se face?