luni, 28 septembrie 2009

Românul şi felul lui de a fi

luni, 28 septembrie 2009
A citit cineva "Românul şi felul lui de a fi?"...păi poate sunteţi curioşi să o citiţi...nu vă pot spune despre ce e vorba...nu vreau să vă creez o imagine şi mai apoi aşteptările să vă fie înşelate.
Cartea se poate găsi în librării dar cred că şi la bibliotecă. Autor apare Beniamino Faoro şi coautor Ion Mărginean.
Părerea mea este că autorul este doar Ion Mărginean şi d-l Faoro e doar finanţatorul...că doar nu degeaba e om de afaceri...şi că autorul de drept a făcut acest compromis din dorinţa arzătoare de a-şi tipări scrierile. Nu văd cum un italian ar putea cunoaşte în amănunt românul şi felul lui de a gândi...nu din punctul de vedere prezentat în carte.
Chiar sunt curioasă dacă cineva a citit-o sau o va citi...şi ce părere are despre această carte.
Dacă se găseşte cineva care să facă o recenzie acestei cărţi o să ofer un premiu...vă spun la momentul oportun ce premiu...când am să mă hotărăsc :)...poate chiar o întâlnire cu autorul...faţă în faţă...poate un interviu dacă respectivul câştigător este jurnalist....mă mai gândesc...idei văd că îmi vin.

0 comentarii: