miercuri, 9 septembrie 2009

Rezumat

miercuri, 9 septembrie 2009
E deja frig, cu sacou cu tot şi tot mi-e frig. E semn de toamnă…semn că e nevoie de o rearanjare a garderobei...în primele rânduri vor trece hainele de toamnă - iarnă.
Momentan nu am internet în noua casă şi cu toate acestea tot am ce să fac...niciodată nu ajung să merg la somn înainte de 12.
Ieri a fost sărbătoare şi pe lângă urări de bine şi sănătate am primit şi veşti bune. Se pare că cel tărziu luni voi primi CF-ul apartamentului şi voi fi proprietară de drept. Asta înseamnă că până la sărbători voi reuşi să-mi mobilez bucătăria şi living-ul.
Tot ieri m-am înscris şi la master...la inginerie...managementul calităţii...sunt doar 7 locuri la buget şi vreo 20 la taxă...eu încă sper că voi avea baftă de un loc la buget...altfel...taxa e de 2000 de roni pe an...ceea ce înseamnă că până în 25 septembrie trebuie să achit 800 de roni. Nu ar fi asta o problemă într-o lună normală...doar că septembrie 2009 nu este o lună normală. De ce?
O vară primară face cununia civila sâmbăta aceasta...prezenţa e „obligatorie”, dacă rudele apropiate nu îţi sunt alături în astfel de momente...atunci cine?
În aceeaşi zi va trebui să mai ajung la o nuntă, aşa că alţi bani, altă distracţie. Drumul, florile, cinstea...dacă mai adaug şi cadoul surorii mele de ziua ei, plus încă două nunţi la care am fost chemată şi la care nu cred că voi ajunge...pentru că nu mai am....nu am de unde...şi sincer îmi pare rău că nu pot...miresele sunt deosebite dar...ce să fac...dacă nu e , nu e.
Până la urmă cred că toate se vor termina cu bine...o să am şi acasă internet...şi să vedeţi atunci...o să vă povestesc despre florile mele, o să experimentez reţete noi, o să vă spun cum e o nuntă la olteni şi cum e una la ardeleni...multe...multe am să vă spun.
PS: Aviz amatorilor de nunţi...în Sibiu nu se găsesc verighete decât pe comandă...prin urmare...nu vă lăsaţi pe ultima lună pentru a le achiziţiona...cel mai scurt timp în care le puteţi primi e de 3 săptămâni. A păţit-o o prietenă de-a mea care acum umblă să-şi caute verighete prin alte oraşe.

2 comentarii:

Calin Blaga spunea...

cu verighetele nu e asa la Sibiu. Daca vrei ceva special e adevarat. Dar exista plin de verighete de-a gata la magazinele de pe Centru

Carmen spunea...

Calin, prietena mea asa mi-a zis...ca tot ce a vazut era doar pentru prezentare...nu aveau decat o singura marime...cea expusa...daca vroia un model...si nu-i era buna cea expusa, trebuia sa astepte pe comanda 3 sapt...pe putin...cam acelasi raspuns a primit de la mai multe magazine...mi-a aratat modelul care i-ar fi placut...e unul chiar f simplu. Azi a plecat la VL ...cica acolo sunt si mai ieftine.