joi, 17 septembrie 2009

Recomand

joi, 17 septembrie 2009
Nu am prea văzut filme în ultima perioadă…am prea puţin timp liber. Mai nou îmi place să mă uit la „Seinfeld”...şi chiar râd de mă prăpădesc...am ajuns să stau până târziu în noapte...trec de la un episod la altul...nu mă pot opri...creează dependenţă...şi a doua zi am ochii mici la serviciu.




Kramer...râd numai când îl văd...cu intrările lui spectaculoase, cu freza lui care tremură de câte ori vorbeşte.
George...mă enervează câteodată, cât de prost poate să fie...apoi îmi aduc aminte că e comedie şi îmi trece.
Elaine şi Jerry...pe Jerry îl mai surprind câteodată cum îi vine să râdă la câte o fază la care nu ar trebui dar, reuşeşte să se abţină. Elaine...e prezenţa feminină de care era nevoie.
Nu cred că e nevoie să spun mai multe...deocamdată sunt la sezonul 4, până la ultimul sezon...mai este.

Am găsit pe un site, amazon, dacă nu mă înşel...ofertă...toate seriile+alte videoclipuri la preţul de 138 $....foarte acceptabil zic eu.


Recomand acest serial celor care vor să râdă cu poftă.

2 comentarii:

ideirazlete spunea...

cred ca gasesesti toate seriile pe torente. Eu parca le aveam pe niste dvd-uri. Tin minte ca m-am uitat la toate seriile inainte de bac sau de licenta. Seinfeld si Friends. Friends au mult mai multe episoade

Carmen spunea...

Si Friends imi placeau....de gasit cred si eu ca le gasesti pe torente...numai ca e altceva cand ai originalele :)