marți, 29 septembrie 2009

Nervi de marţi

marți, 29 septembrie 2009
Sunt nervoasă foc...
...la servici avem bucatărie , la etajul nostru nu este frigider...e o ladă frigorifică...dar e bună, mâncarea nu se îngheaţă nici dacă o laşi de pe o zi pe alta dacă termostatul e setat pe minim. Ieri nu am avut poftă de mâncare aşa că mi-am lăsat draga de ciorbă pentru azi. De obicei termostatul stă fixat pe treapta 1...azi...acum 5 min...mi s-a făcut o poftă nebună de mâncare...şi ce bună e ciorba de perişoare. Merg la frigider să-mi scot mâncarea şi să o încălzesc la cuptorul cu microunde...surpriză...primul lucru care îmi sare în ochi...termostatul...pe treapta 4...îl mai ştiţi pe motanul Tom din desene?...aşa cu se înroşea el de furie când îi făcea câte ceva Jerry, aşa m-am înroşit şi eu...şi nu cred că era de la bluză. Nici o şansă...ciorba bocnă..şi perisoarele de neatins...cu foamea în stomac...mă hrănesc acum cu struguri...noroc că şi aceştia mi-au rămas de ieri.
Are Gigel o expresie pentru astfel de indivizi...însă eu nu am să o folosesc...spusă de mine sună urât...eu spun doar că cel care a trecut de pe treapta 1 pe treapta 4 o ladă frigorifică folosită pe post de frigider e un mare IDIOT.
Ca să explic "morfologia" cuvântului IDIOT....idiot e elegant spus şi adună la un loc toate celelalte adjective sinonime cu acesta dar care sună mult mai urât când le spui.
Na că am zis-o...acum mă simt mai bine...mă întorc la strugurii mei. ......Poftă bună.

PS: nu sunt superstiţioasă şi nu atribui această întâmplare celor 3 ceasuri rele de marţi...cine e idiot e idiot în fiecare zi...nu are concediu de la aşa ceva...să-i fie de bine.

2 comentarii:

Aghiutza spunea...

da, se pare ca azi e ziua internationala a "idiotilor", am stat sa astept 40 de minute dupa o foaie pe care nici cum o "idioata incompetenta" nu a vrut sa mi-o dea, dupa ce i-am spus de 5 ori sa isi sune sefu ca e proasta mi-a dat foaia in 5 secunde, evident dupa ce i-a zis sefu :-)

Carmen spunea...

Aghi...in fiecare zi e ziua lor