vineri, 11 septembrie 2009

Maternitate la Sibiu

vineri, 11 septembrie 2009
Am auzit suficiente mame care s-au plâns de tratamentul primit la maternitatea din Sibiu.
Pe altele, viitoare, le-am auzit că şi-au programat naşterea în alte oraşe...eu n-am avut de-a face cu serviciile maternităţii din Sibiu dar dacă ceea ce am auzit e adevărat atunci spun şi eu „pas”(când va fi să fie).
Ca exemplu din cele auzite de mine ar fi că la Sibiu nu se prea fac cezariene chiar dacă medical este recomandat aşa ceva...de exemplu poziţia incorectă a copilului. Eşti lăsată să te chinui...poate ai şi ghinionul să fi asaltată de medici rezidenţi care se urcă practic pe burta ta ca să împingă copilul...sau rişti să nu fi curăţată cum trebuie şi pe urmă să ai probleme....aşa am auzit...şi mă simt datoare să spun şi altora.
Ca o veste bună vă mai spun că nu va mai dura mult până când Sibiul va avea şi el o maternitate particulară. Am auzit că domnul doctor Ilie Vonica are în construcţie aşa ceva. Pentru cei care nu ştiu, domnul doctor e patronul Holding-ului Polisano...informaţii despre Polisano puteţi găsi aici....
Ca şi recomandări referitoare la un medic ginecolog bun am primit-o pe doamna Dr. Greti Mutuligă.
Eu sper să nu fie totuşi chiar aşa de groaznic la maternitatea din Sibiu...şi mai sper că până să-mi vină şi mie timpul să fie terminată şi maternitatea particulară.

9 comentarii:

Loredana spunea...

important e sa gasesti un medic bun pentru tine, dincolo de toate povestile pe care le vei auzi.
si ij cluj este o maternitate particulara dar din cate stiu eu nu avea terapie intensiva, se putea naste doar normal, daca aveau nasteri prin cezariana sau apareau complicatii tot la maternitatea de stat de trimiteau. acu nu mai stiu, unele lucruri se por schimba de la o luna la alta.
eu am nascut la o maternitate de stat si a fost foarte bine.important e sa nu ai asteptari nerealiste. tu te duci acolo si normal ca e un eveniment superimportant pentru tine dar pentru doctori poate esti a cincea natere din ziua aia, pentru ei e ceva firesc, de asta ei nu se agita asa cum asteptam noi.

Carmen spunea...

da...e normal sa nu se agite..problema este atunci cand legea il obliga sa-ti faca cezariana...deoarece copilul este intr-o pozitie nepotrivita ...iar el, medicul...spune nu, nasti normal...de ce?..doar pt ca pentru el esti o provocare...un caz deosebit prin care el isi poate dovedi inca o data priceperea?...de ce sa treci prin astfel de chinuri cand el putea pur si simplu sa-ti faca cezariana.

Calin Blaga spunea...

ne dai o stire despre maternitatea privata? ca zvonul circula de multi ani....

Carmen spunea...

da...e in constructie...foarte aproape de crematoriu...se lucreaza la ridicarea ultimului etaj...cica termen de finalizare al constructiei este 2011...te mai tin la curent daca apar noutati

Anonim spunea...

e bine sa nasti si in mat sibiu dar sa ai bani eu de exemplu am nascut cu moasa care ma ajutat foarte mult dar ma costat 2mil si a fost tot langa mine

Anonim spunea...

e bine sa nasti si in mat sibiu dar sa ai bani eu de exemplu am nascut cu moasa care ma ajutat foarte mult dar ma costat 2mil si a fost tot langa mine

ana-maria spunea...

Salutare, spre fericirea mea am nascut in Brasov intr-o clinica privata..daca nasteam la maternitatea din Sibiu (mai bine zis "abator" ca nu-si merita distinctia de maternitate), poate ca astazi nu-mi tineam in brate bebelusul, poate ca faceam cine stie ce depresie sau luam cine stie ce de prin maternitate...

Am ajuns la SIbiu inainte sa nasc pentru un control (trebuia sa fiu sigura ca nu este alarma falsa si sa plec degeaba la Brasov)..s-au purtat cu mine mai rau decat cu un animal..ca sa nu spun ca la 4 dimineata erau rupte de somn asitentele si bateam la usi unde nu-mi deschidea nimeni...Fetelor, daca aveti sposibilitati materiale mergeti in alta parte sa nasteti..daca nu aveti posibilitati materiale, faceti tot posibilul sa stangeti banii pana la nastere..nu ramaneti aici..este cumplit ce se intampla.Tin sa mentionez ca o spaga data aici este poate mai mare decat taxa obisnuita intr-o clinica privata...

Carmen spunea...

Ana-Maria...felicitari pentru bebe...sunt de acord cu tine in totalitate

Anonim spunea...

dr greti mutuliga e cel mai prost medic ginecolog posibil...eu am fost la ea acum 2 ani jumate si m-a chinuit si pe deasupra a mai vb si urat cu mine...nu as recomanda-o la nimeni...e atata de isterica si de urat vb cu pacientele ca iti e si scarba sa mergi la ea...sincer...am patit-o...