luni, 28 septembrie 2009

Masca lui "Zoro"

luni, 28 septembrie 2009
Nu vreau să fiu răutăcioasă chiar de luni...mai bine îmi încep săptămâna liniştită...aşa că am să las posturile critice pe altă zi.
Vorbeam aici despre salonul de cosmetică la care obişnuiesc să merg...şi revin.
Am fost din nou, vineri, pentru un tratament complet. Cred că trecuse o jumătate de an de când nu mi-am mai făcut aşa ceva şi era timpul. Îmi place foarte mult, mă relaxează cu adevărat...exceptând etapa extracţiei...doare al naibii de tare...şi nu mă deranjează...baba suferă la frumuseţe...şi prefer să ştiu că Adina, cosmeticiana, îşi face treaba bine nu doar se face că extrage...deci cine spune că nu îl doare...e clar că extracţia e superficială.
Există două etape care aproape că mă fac să adorm...e cea anterioară extracţiei când îmi aplică o cremă de piling şi îmi face um masaj facial extraordinar..chiar mă simt răsfăţată....şi etapa de după ionizare când îmi aplică o mască, pot spune extraordinară...aveam senzaţia că toţi porii mei respiră...o răcoare care m-a făcut să uit brusc de durerea suportată mai devreme. Haios era că nu puteam vorbi nimic cu masca pe faţă...aveam şi ochii şi gura acoperite...iar draga mea prietenă Adriana se râdea de numa de situaţia în care eram...cred şi eu...e foarte amuzant să vezi cum celălalt "suferă". A fost atât de drăguţă încât mi-a făcut şi câteva fotografii ca să-mi aduc aminte prin ce am trecut...mulţumesc Adriana.
V-o prezint pe Adina...pe mascată ignoraţi-o :).

Ce am uitat să vă spun despre mască...atunci când o dai jos rămâne exact aşa cu o vedeţi...şi proprietăţile ei rămân active pentru încă 48 de ore...în care o puteţi folosi şi acasă pentru că masca rămâne la "pacient".

V-am mai spus...Adina e mereu în temă cu noutăţile din domeniu şi îi place să lucreze cu ce e mai bun...gama de top pe care o foloseste este Casmara.


3 comentarii:

Lucian spunea...

yak!!!

Carmen spunea...

Arata cam ciudat...dar stai linistit...nu doar femeile isi fac asa ceva...am vazut si barbati...efectul conteaza...nu vrei si tu asa ceva? :)...facem rost de reducere pentru tine :)))

Ada Rusu-Milea spunea...

Eu vreau ... o adresa, un numar de telefon, orice !!! Vreau neaparat!!! Te rog!
(adar386@yahoo.com)