vineri, 18 septembrie 2009

Keyword analysis-2

vineri, 18 septembrie 2009



Cei mai mulţi vizitatori ajung la mine pe blog din Google...mai sus e topul...ceea ce mă bucură pe mine e faptul că la mine nu se ajunge căutând după expresii deochiate...de data asta manastirea Huashan şi domnul Ioan Lazea se menţin în top...nou intrată e maternitatea din Sibiu, aceasta mă bucură cel mai tare...e bine ca oamenii să fie informaţi, ca să ştie la ce să se aştepte.

Am fost surprinsă de menţinerea în top a lui "hepi aur", de curioasă am dat şi eu un search şi spre surprinderea mea primul link e blogul meu, urmat de linkul forumului radio guerrilla.

În concluzie...vizitatorii mei...cei de secundă...sunt amatori de excursii şi divertisment.

Cei fideli...ei mă au în blogroll...şi le mulţumesc pentru consecvenţă.

3 comentarii:

Calin Blaga spunea...

off topic. esti lepsuita! http://www.mazemania.ro/2009/09/19/amintiri-din-comunism/

Carmen spunea...

sa traiti, d-le tovaras...:)

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!