miercuri, 16 septembrie 2009

Impresionant-de vazut pana la final

miercuri, 16 septembrie 2009

4 comentarii:

Flavius Ţerbea spunea...

Super impresionant, intr-adevar! Dar pe Oprah tot nu pot sa o sufar, fie-mi iertata marturisirea! Dar imi plac mult cei de la BEP si as remarca si detasarea oamenilor din Chicago care apar in clip! Ceea ce zice multe despre cum vad americanii de rand criza. Noi ne vaitam de mama focului si ei isi vad de viata, cu bune si rele...Am zis ca nu-mi place DELOC Oprah?! ;)

Carmen spunea...

Cine e Oprah? :)....pe mine chiar m-a impresionat spectacolul....si eram curioasa cum au reusit sa-i invete pe toti acei oameni sa danseze la fel....asa am gasit filmuletul in care si explica :)...criza?...ce e aia? :))))

dreamwind55 spunea...

I hate Oprah too. Pe al amreicani e un fel de guru atoatestiutor, un feld e cult... in fine, am auyit ca e generoasa si doneaya pentru tot felul de cauze, asa ca mai spala din hybris

Carmen spunea...

un fel de Mihaela Radulescu la noi, sau Mihaela Tatu :)
...eu am auzit de ea..si am auzit ca americanii o iubesc...dar nu am fost curioasa niciodata sa ma uit la vreo emisiune de-a ei...nu cred ca am pierdut ceva :)