joi, 10 septembrie 2009

Gând..de moment

joi, 10 septembrie 2009
Obişnuiesc să mă uit pe stradă la oameni cum sunt îmbrăcaţi...mai surprind uneori şi fragmente din discuţiile pe care le au...şi în timp mi-am dat seama de un lucru...deocamdată unul...cine ştie câte vor mai fi.
Nu-mi prea plac româncele măritate. Dacă am făcut o astfel de afirmaţie cred că e nevoie şi de argumente...
...în lift la servici, pe stradă...oriunde privesc pot distinge de cele mai multe ori care femeie e măritată şi care nu...după felul cum se îmbracă, sau după cum şi ce vorbesc.
De ce nu-mi plac? Pentru că majoritatea după căsătorie parcă uită că sunt femei...motivele lor ar putea fi multe...se îmbracă cu ce apucă ...nu-şi mai cumpără haine noi...asta probabil pentru că în ideea lor se sacrifică ele pentru familie...nu mai intră în discuţii ca înainte...nu se mai machiază...unele pentru că nu mai au chef fiind răpuse de oboseala serviciului şi a treburilor casnice, altele pentru că nu le lasă bărbaţii...da, sunt şi cazuri de genul acesta, în care bărbatul îi interzice să se mai machieze...din diverse motive...unul pe care l-am întâlnit eu...ea frumoasă , machiată era foarte atrăgătoare...el nu vroia să fie remarcată şi de alţii...stupid...şi de neacceptat.
Să nu mai spun...pe multe le-am văzut că după prima naştere se lăţesc, se îngraşă şi nici nu iau atitudine...nu mai au voinţă să ajungă la corpul de altă dată.
Puţine dar există şi acele femei care se menţin tinere şi chiar şi la 40-50 de ani arată foarte bine, le vezi relaxate şi mulţumite de viaţa lor...cu soţi care încă se simt atraşi de ele...care încă mai simt nevoia să le cucerească...aşa da.
Când văd câte o femeie la 30-40 de ani, masivă...care înafară de treburile gospodăreşti nu o mai preocupă nimic...îmi vine să-mi promit că nu mă voi mărita niciodată...încă nu mi-am promis...am zis că la cum gândesc acum nu mă văd delăsându-mă în halul acesta. Să nu fiu înţeleasă greşit...nu am nimic personal cu aceste femei...doar că pe mine mă sperie ideea.

Vreau să mă menţin, să fiu atrăgătoare şi la 40 de ani, să am şi alte activităţi înafară de cele casnice, să pot discuta şi altceva înafară de murături, dulceţuri şi telenovele...să fiu observată pe stradă de cele de 20 de ani care să spună: ce-aş vrea să arăt şi eu aşa la 40 de ani.

2 comentarii:

Bogdana spunea...

bai, depinde de fiecare cat de mult se respecta. si mai depinde si in ce lume te invarti.

am fost la mare luna trecuta. eu la trei luni dupa nastere, cu trei kile ramase in plus. m-am simtit miss, printre atatea balene esuate pe plaja aia.

am auzit de mai multe ori discutia:

"uff, ce sa fac, nu am reusit inca sa dau kilogramele din sarcina"

"dar cat are copilul?"

"cinci ani!"

I rest my case!

Carmen spunea...

Da, sunt multi factori...e zic ma majoritatea depind si de gradul de cultura...o femeie mai scolita si mai preocupata de chestiuni intelectuale este implicit mai preocupata si de ea pentru ca e mai informata si stie ce este mai sanatos pentru fizicul ei si pentru psihic...atunci cand esti multumita de tine ca individ esti si psihic mai stabila...pentru ca esti mai plina de incredere...
...cel mai important cred ca e modul in care te formezi inca din copilarie...ideea e sa ai o minte deschisa spre a cunoaste cat mai multe lucruri...
...5 ani...soc...si groaza