miercuri, 30 septembrie 2009

Casă dulce casă

miercuri, 30 septembrie 2009
Vorbeam aici despre noua casă...acum am găsit timp să vă şi arăt cam cum s-au derulat lucrările şi cam ce a ieşit.
Toată munca de amenajare am făcut-o în familie...tata cu faianţa, gresia, obiectele sanitare şi parchetul...mama ajutorul lui...eu cu astupatul găurilor din pereţi, curăţenia şi mâncarea...şi el cu zugrăvitul. Mână de la mână a ieşit treaba bună...şi cu economie în buget...cam 1000 de euro, dacă nu mai mult...cam atât m-ar fi costat doar manopera dacă plăteam meseriaşii.Eu mi-am făcut treaba prea bine...am petecit toţi pereţii...după cum vedeţi şi voi...i-a fost frică zugravului că nu vor ajunge 3 straturi de lavabil...au ajuns...nici urmă de pată :)...norocul meu.
Bucătăria arată cam aşa:
Încă nu e mobilată dar va fi...toţi pereţii sunt îmbrăcaţi în faianţă de sus până jos...pentru unii poate părea exagerat dar aşa e mai practic...de ce?...pentru că faianţa e mai uşor de întreţinut...accidente cu pete de mâncare se pot întâmpla şi la masă nu doar în porţiunea de perete unde e aragazul...prin urmare e mai uşor să ştergi faianţa decât să speli peretele după care să-l revopseşti...plus de asta...nu mai ai cum să laşi pe perete urme de la spătarul scaunului...cum am văzut la alţii.
Până la urmă m-am decis şi asupra uşilor...sunt ok...şi chiar arată bine...adică mie îmi plac.
Cred că am mai spus...baia e preferata mea...cam aşa arăta imediat după ce s-a terminat de pus gresia şi faianţa...obiectele sanitare lipseau atunci...acum sunt toate la locul lor...la datorie. În cadru apare şi zugravul care tocmai îşi terminase treaba :). Cea mai de senzaţie a fost încă de la început...cada...de obicei la blocuri nu încape o cadă mai mare...cam peste tot pe unde am fost am dat peste căzi în miniatură...a mea are 170 lungime şi dacă se întâmplă să adorm...risc să mă înec...atât de mare este.
Şi la urmă...dar nu cel din urmă...meseriaşul...mâini de aur...vă spun eu...nu că aş fi fata lui...dar peste tot unde pune mâna se vede...munceşte cu suflet şi e perfecţionist din fire...îi place ca treaba să fie bine făcută...nu a fost client care să nu-l laude...şi la firma la care lucrează e foarte apreciat...el fiind un emigrant acolo are funcţia de şef de lucrare şi ca subordonaţi oameni de-ai locului...unii dintre ei sunt invidioşi că sunt sub directivele lui.
Sunt mândră cu el şi am de ce...faptele lui spun tot....mulţumesc tată.


0 comentarii: