miercuri, 26 august 2009

Numerologie

miercuri, 26 august 2009
Nu sunt superstiţioasă din fire dar, pentru cei ce sunt trebuie să vă fac o mărturisire ...azi e 26, 26 e jumătatea lui 13...deci poate fi zi cu ghinion...eu prefer să pun ştampila cu "Mărfii", nenea cu legile...azi am întârziat la servici ....cam 5 minute...maxim 8....asta depinde cum îţi merge ceasul. De data aceasta nu m-am întâlnit cu şeful în faţa firmei...m-am întâlnit cu superiorul lui în lift...ha ha ha...foarte amuzant...mai ales că zâmbăreţ ne salută(mai era o colegă întârziată) şi ne întreabă retoric ce mai facem după care adaugă"Greu, greu...ce făceaţi dacă trebuia să veniţi la 4 dimineaţa"...la care eu ca să mă scot..."Greu când te muţi mai departe de servici ...", "Aaa, da...e perioada de acomodare" îmi răspunde el...nu cred că m-a crezut, important e că eu am spus adevărul...şi faţă de persoana mea m-am disculpat...ziua e frumoasă...dacă o mai şi îndulcesc cu o prăjitură...zile ca aceasta să tot fie.

PS: Ştiţi ce fac eu când văd o mâţă neagră?.........................................nu, nu merg înapoi....mă uit încruntată la ea şi o hâsâi...poate chiar o alerg câţiva paşi dacă sunt pe jos...:)...am martori care pot confirma...concluzia...înfruntă...nu te teme...sună a slogan :))

Later Edit:
Paris, Ile-de-france, qui est tu? :)

0 comentarii: