vineri, 21 august 2009

Miroase a "acasă"

vineri, 21 august 2009
Ar fi multe de spus şi nu prea ştiu cu ce să încep…şi nici nu prea îmi place mie să încep dacă ştiu că nu pot să termin.
Am revenit...a trecut câtva timp până să reuşesc să mai arunc o privire şi pe aici. Am fost în concediu...dar nu de odihnă...de muncă. Aproape 3 săptămâni de şantier dar a meritat. M-am mutat în casa mea...aseară am dormit pentru prima dată...mi s-a părut puţin ciudat...atâta linişte...un loc nou...m-am simţit ca la hotel.
Încă nu am totate lucrurile la locul lor...mai am de făcut curăţenie generală...living-ul e nemobilat...pot face o seară dansantă în el. Bucătăria aşteaptă şi ea mobila potrivită...doar frigiderul şi-a început activitatea. Are vecin un aragaz...nefuncţional încă...trebuie să chem băieţii de la gaz să-mi desigileze ceasul...fără ghiuvetă, fără farfurii...o cană, o lingură şi un cuţit.
Cealaltă cameră are aproape tot ce-i trebuie...canapea, dulap...urmează să-mi duc şi biroul pe care nu am apucat să-l mut şi să-mi cumpăr o perdea.
Baia este singura care are tot ce-i trebuie...aceasta m-am străduit să o termin ...s-a străduit mai mult tata...el a fost meseriaşul.Mulţumesc tată.
Dacă nu ştiţi să reparaţi găurile din pereţi chemaţi-mă pe mine...mă descurc de minune cu şpaclul, un pic de rigips şi apă...astup tot...înafară de prize.Cu lavabilă vă pot recomanda pe cineva...la mine a făcut treabă bună...dacă nu aveţi pe cine să puneţi să vă facă rosturile...mă descurc eu...am învăţat să fac şi asta...şi dacă aş mai exersa puţin cred că m-aş descurca şi cu parchetul...nu e cine ştie ce...am stat lângă meşter şi i-am furat din meserie.
E locul meu şi e frumos şi îmi place şi îmi este drag...şi pot spune că o dorinţă mi-a fost îndeplinită...sănătate să fie şi vor fi îndeplinite şi altele.
Acum nici nu mai contează că la servici nu mi-a ţinut nimeni locul şi că sunt în urmă cu treaba...timp este. Mai multe de spus...ar fi destule...dar mai lăsăm pe data viitoare.
Pupici..şi vă aştept la mine la o cafea şi o prăjitură...după ce-mi pun în funcţiune aragazul.

6 comentarii:

Elena spunea...

Viiiiiin!!! Nu glumesc, daca am drum prin Sb, ma poftesc la un citro la tine;)
Deci eu ma apuc saptamana viitoare sa zugravesc camera lor, hihi, ma pricep, sa stii:D
Da' ceva poze cu noua casuta...

Carmen spunea...

:)..te astept elena...in ce priveste pozele...vin si ele...numai sa-mi fie returnat aparatul :)

Marius Frintu - spunea...

Felicitari! Sa te bucuri in noua casuta. You deserve it!

Carmen spunea...

Multumesc Marius...esti invitatul meu...numai sa ma asez si eu mai bine in noua casa :)

Flavius Ţerbea spunea...

Felicitari de casa noua si sa te bucuri de ea! :)

Carmen spunea...

Multumesc Flavius :)