vineri, 17 iulie 2009

Reclame

vineri, 17 iulie 2009

Reclame mincinoase. Eu tocmai am descoperit ieri una. Dacă mi-am luat apartament acum trebuie să mi-l şi finisez. Acum am ajuns la faza „uşi”. Cum toate magazinele mici de profil sunt închise la ora la care ies eu de la servici , singurele care îmi rămân la dispoziţie sunt cele mari cum ar fi Proges-ul. Reclamă multă îşi fac ei...cele mai mici preţuri cică...şi am fost ieri să văd...şi surpriză...preţul la care se făcea reclama era doar pentru foaie...nu includea feroneria şi tocul...păi stai aşa...că eu dacă îmi pun uşă nu pot pune fără toc...şi foaia aia se agaţă şi ea în nişte balamale...şi îmi trebuie şi clanţă..şi dacă am făcut un calcul uşile ieşeau mai scumpe decât în alte părţi..deci , e la derută reclama...şi aşa cum am intrat în magazin aşa am şi ieşit...rămân la prima variantă...direct de la depozit unde preţul include tot pachetul...foaie, toc , feronerie şi e mai mic decât la Proges. Ce am găsit convenabil în ceea ce priveşte raportul preţ-calitate-buzunarul meu, a fost parchetul...multe sortimente ...ai de unde alege.
Apropo...da' nu vă mai întreb că şi aşa nu-mi răspundeţi...aşa că nu mă mai obosesc.
Weekend fain :*

7 comentarii:

pheideas spunea...

renunta la mofturi si fite. cauta un mester lemnar sa ti le faca din lemn bun. iesi la jumatate de pret. trust ! cauta spre Alba sau Arad. bafta !

Elena spunea...

Pfuai, la faza cu Proges sunt de acord cu tine, desi au usi faine. No, pacat, pierderea lor! Parchetul e intr-adevar mai ieftin decat in alte locuri si la covoare mie mi-au placut, de aia in camera lor de acolo am luat unul simpatic. Si de ce nu ai intrebat ce vroiai sa intrebi?:))

Carmen spunea...

Pheideas, nu am timp sa stau dupa tamplar...la astia cam dureaza pana fac usile iar eu ma cam grabesc

Elena...uitasem intrebaea :))

ideirazlete spunea...

Usi foarte bune gasești pe strada malului. Importate din germania, de calitate foarte buna. Eu am dat 530 lei + montajul 150. Dar e solida si se inchide perfect.

Carmen spunea...

Cred si eu ...am fost si acolo...am vazut cu ochii mei ...a zgariat-o cu un pix...pixul s-a tocit dar usa a ramas fara nici o zgarietura...daca ar fi vorba numai d eo usa nu ar fi problema ...dar eu am nevoie de 4 usi...daca fac socoteala...nu-mi permit...scump, scump...vremuri grele :)...si in fond si la urma urmei...nu umbli prin casa cu.. cuie in mana...asa ca sansele de a o zgaria sunt infime.
Modelele sunt peste tot cam aceleasi...si nu m-a marcat nimic in mod special...exceptie un model care se aduce din Polonia...dar asta dureaza cam 6 saptamani.

Anonim spunea...

Eu mi-am luat usi de la porta doors si sunt foarte multumita. Intr-adevar sunt cam scumpe dar merita toti banii.

Carmen spunea...

cred si eu...numai ca eu n-am avut doar usi de pus...si am avut un anumit buget in care trebuia sa ma incadrez....pana la urma mi-am luat ceva accesibil la pret...si sunt multumita...eu oricum nu umblu cu cuie prin casa asa ca...nu sunt sanse se mi se zgarie :)