vineri, 10 iulie 2009

Moda verii

vineri, 10 iulie 2009

De când mă ştiu am fost albă ca brânza...şi tare îmi doresc să am şi eu un pic de culoare pe picioare, să pot purta o fustă mai scurtă că de pantaloni m-am săturat...am rochiţe dar le ţin în dulap din această cauză...nu mă simt bine albă pe picioare ...nu-mi place şi gata...decât să port o rochie şi să mă simt stânjenită de albeaţa picioarelor mai bine nu o port...e un pitic de-al meu şi gata.

Ştiu toată povestea cu expusul la soare...cu orele prielnice...dar eu sunt la servici în timpul săptămânii iar în weekend plouă...la solar..am fost într-o vară...mi-a plăcut rezultatul...dar nu vreau să mai repet experienţa...nu-l găsesc prea sănătos, în timpuri în care căutăm să ne menţinem pielea tânără solarul nu e tocmai cel mai indicat...am mai văzut eu femei...foarte bronzate...la solar...dar îmi păreau îmbătrânite...nici chiar aşa.

Altă soluţie ar fi crema autobronzantă...are şi aceasta minusurile ei...dacă te faci singură rişti să rămâi cu pete...sunt zone ale corpului unde nu ajungi prea bine ca să întinzi crema într-un mod uniform...şi atunci ce fac?

Altă întrebare...Sunt cremele autobronzante sănătoase?


6 comentarii:

Alia spunea...

cu cremele se spune ca nu sunt inca date care sa arate ca ar fi nesanatoase... peste vreo cativa ani nu se stie ce apare. eu am incercat cu cremele astea dar nu imi place deloc.... hai sa zicem daca te straduiesti si faci totul fff atent iese ceva ceva cat de cat ok dar cand incep sa se ia e buba... se ia culoarea cum are chef cu dungi si pete si ramai baltata o vreme. eu cred ca mai bine alba decat portocalie de la creme (pe cele inchise la piele se vede bine). stai si tu la soare in weekend si aia e... mie nu mi se mai pare prea interesant bornzul dupa cate papusele carbonizate la solar vad zilnic pe strada.

Carmen spunea...

Alia, nici mie nu-mi plac arsele alea...e una pe care o vad mereu cand merg la Kaufland...cred ca e proprietara unui magazin de acolo...arata oribil...se vede ca e bronz de solar si e exagerat...eu nu vreau asta...vreau doar un pic

Lucian spunea...

eu as spune ca nu conteaza cat de bronzata esti si da, este un pitic de-al tau. mare!

Carmen spunea...

o fi el mare dar e inofensiv...altii au pitici periculosi rau...mie imi trece repede

Anda spunea...

Nici mie nu imi place sa fiu alba, mai ales ca sunt blonda cu ochii verzi si bronzata imi shade bine. Eu merg la solar de vreo 8 ani si sunt foarte incantata de cel vertical. Am inceput cu 3 minute, nu mai mult, si le sporesc treptat. Nu merg zile in sir, ci cam de 2-3 ori pe saptamana e suficient pentru intretinere. In plus, acum m-am intors de la mare si intentionez sa mai dau o fuga. Nu m-am ars, am folosit creme cu factor mediu si sunt multumita de rezultat.

Cat despre creme, am folosit si din alea iarna, dar pe viitor ma abtin. In primul rand, una buna nu e foarte ieftina, apoi dau o culoare roscat-portocalie care mie nu imi place si, oricat de multa grija am avut, tot mi-am distrus niste haine.

Eu zici sa incerci un pic de solar, daca ar fi atat de daunator s-ar desfiinta. Cu moderatie, e mai putin nociv decat soarele din zilele noastre.

P.S. Nu pot sa cred ca dau peste Lucian si intr-un astfel de topic! Pfff!!!

Carmen spunea...

Anda...Lucian e scump la vedere pe blogul meu...asa ca nu mi-l alunga :)