miercuri, 15 iulie 2009

...de bal

miercuri, 15 iulie 2009

Am o mare dilemă…în ultimul timp am mai umblat din când în când prin magazine...vreau să cheltui nişte bani pe ceva care să-mi placă. Am o nuntă în august şi nu am rochie...m-am plimbat prin centrul oraşului dar n-am găsit nimic...nici una nu e cum vreau eu...majoritatea sunt cu paiete care le dau un aspect ieftin...de bazar...şi nu vreau asta. Părerea mea e că elegant şi de ocazie nu e neapărat strălucitor...cum sunt toate rochiile pe care le-am văzut. Vreau ceva simplu, pe corp şi mai lung de genunchi...cum eu sunt destul de înaltă cam tot ce am probat îmi era până deasupra genunchiului...deloc pe placul meu. M-am şi săturat ieri când am luat la rând toate magazinele din mall...am probat tot ce era de probat...unele chiar dacă nu-mi plăceau...am zis să încerc..poate, poate vine ceva bine...nimic ...înafară de o rochie lungă, cam colorată ce-i drept...dar plăcută...plăcută ea, nu şi preţul. Nu mă dau eu bătută...poate găsesc ceva în Târgu Mureş...dacă nici acolo nu e nimic...fac eu cumva...învâţ croitorie :).


Sibiencelor...ceva recomandări...ştiţi vreun magazin de care eu nu ştiu?

6 comentarii:

Anda spunea...

Pai pana in august ai timp sa incerci magazinele din Bucuresti...:P

Carmen spunea...

Teoretic da...numai ca eu sunt si in santier la inceputul lui august...si pana atunci in cautari de materiale. :)

Elena spunea...

Haha, maine am eu nunta, ce greu am gasit ceva care sa imi si placa si sa se potriveasca cu evenimentul:))) Plus ca eu imi gasesc muuult mai greu (deh, sunt cu greutate:P) iar la sandale... numai nervi. Auzi, am vazut la noi chestii faine pentru tine, fara gluma;)

Carmen spunea...

hihi...elena...imedat iau avionul...e aeroport sa aterizez? :)

Elena spunea...

avem, avem, si daca nu gasesti ce vrei, ai avion direct spre Viena de la noi;)) Si ieftin, adica iti raman si bani de rochie;)

Carmen spunea...

:))...pai e bine atunci...facem asa..dar pe urma nu mai merg la nunta ca dupa atata plimbare sigur nu-mi vor ramane bani de cinste :))