joi, 23 iulie 2009

Ce ar fi putut fi vara asta

joi, 23 iulie 2009

Dacă anul trecut am ratat concediul din motiv de schimbare de job, anul acesta...îl ratez...şi nu-l ratez. Cum vine asta? Simplu...concediul mi-l voi lua dar voi munci altceva...nu mă supăr pentru că ştiu că munca din acest concediu merită.
Ce am ratat?

O nimica toată nu-i aşa? :)

Plaja aceasta o găsiţi la câţiva km la sud de Barcelona....în localitatea Vilanova.

Eu am mai fost acolo în vara lui 2007 şi m-aş întoarce de câte ori am ocazia...e un loc liniştit...deloc aglomerat...curat...ceea ce la noi nu prea găseşti.

Plaja e mărginită de mare şi de un bulevard cu palmieri...ca în vise...aşa cum vedeam eu în filme.

Cel mai căutat pe plajă este un taur care în interiorul lui are o femeie goală...e atracţia turiştilor.

Din curiozitate am aflat că nu e o simplă femeie...Numele ei e Pasiphae...fiica lui Helios...care a fost blestemată să iubească un taur...din iubirea celor doi apărând Minotaurul,creatură mitologică, jumătate om jumătate taur. Mai multe detalii despre această poveste găsiţi aici

E interesant cum o poveste dă mister locului...poate învăţăm şi noi să facem turism...resurse şi poveşti avem.

Ca să mă credeţi pe cuvânt că am fost pe acolo.....plaja cu nisipul mereu curat...tasat în fiecare dimineaţă la prima oră.


După cum vă spuneam...palmierii...

Dacă aveţi posibilitatea să treceţi pe acolo...nu o rataţi!

3 comentarii:

Elena spunea...

bine mai, acum imi spui?:)))

Carmen spunea...

pai daca nu m-ai intrebat..:)...data viitoare sti :)

ina bixade spunea...

Lasa, recuperezi vara viitoare! te puuup si spor la treaba!