luni, 29 iunie 2009

Scurt istoric

luni, 29 iunie 2009
De la 1 iulie intru în pauză forţată...nu voi mai avea internet. Revenirea mă gândesc că va fi cam în două luni...pe la sfârşitul lunii august. Sper totuşi să nu dureze chiar aşa mult.

Ieri am fost la a treia mea întâlnire cu bloggerii din Sibiu...am fost tot cam aceleaşi persoane...discuţiile au fost libere...ne-am râs şi ne-am propus să ne întâlnim şi la o "porţie de biluţe colorate"(paintball)...ideea chiar mi-a plăcut...mai ales că n-am mai participat la aşa ceva.

Păcat că n-au fost şi persoane noi, nu ştiu de ce evită întâlnirile de genul acesta...a fost chiar relaxant...în plus de asta mai socializezi...afli chesti noi din diverse domeni...chiar nu pierzi nimic dacă stai 2-3 ore la o masă cu alţi bloggeri.

Pe lângă toate acestea...ieri n-am călcat pe nimeni cu maşina...de la Iernut la Sibiu ...m-am încadrat şi în timp...mai fac greşeli...dar astea din cauza lipsei de experienţă...dar se rezolvă în timp şi problema asta. Ţin să precizez, cu mândrie :), că am trecut de faza cu depăşiri numai de căruţe şi biciclişti la depăşiri de dacii 1310.

Dacă ieri m-am întors de acasă, nu am venit cu mâna goală ci cu bucate pentru toată săptămâna...prin urmare acum stau şi mă gândesc...să-mi fac sau să nu-mi fac o prăjitură cu vişine ...iami.

4 comentarii:

Helen spunea...

Hy....eu una as veni la intalnirea cu toti bloggerii ,dar nu stiam ca se fac,cum se afla de aceste intalniri?
PS imi plac postarile tale :)

Carmen spunea...

pai a fost scris pe blogindexsibiu...asa am aflat si noi

Helen spunea...

Blogindexsibiu?nu stiu unde gasesc :D

Carmen spunea...

blogsibiuindex.blogspot.com/