luni, 8 iunie 2009

Schimbări

luni, 8 iunie 2009

Ar fi trebuit să fie o zi dedicată plimbării...prea mult timp în casă nu face bine. Vremea mi-a jucat o festă și m-a ținut între pereții blocului.


E înorat, fulgeră și tună...dacă plouă nu mai știu...nu îndrăznesc să mă apropii de fereastră.


Uite așa au complotat vremurile și n-am ce face decât să stau în fața monitorului...după ce am văzut în aceste zile mai multe filme...prea puține bune...după ce am jucat whist până m-am plictisit...am zis că ar fi cazul să văd cum ai e treaba prin blogosferă. Am început cu mine...mi se pare firesc...și m-a lovit un aer critic...chiar am neglijat cu totul scrisul...nu mi-a mai plăcut nici playlist-ul...prin urmare l-am schimbat. Cui îi place muzica mai veche sigur va fi încântat. O să încerc să adaug în fiecare zi câte o piesă...asta ca să am ocupație :).


Chiar degeaba nu am stat...tocmai mi-a stat mie inima în loc...a tunat foarte tare..foarte aproape...stați un pic să-mi revin...
...gata...sper să nu mai trăznească...sunt și singură acasă...măcar de mai era cineva cu mine...


Nu de mult vă povesteam despre pantofii mei noi...ei bine...nu-i mai am. Din păcate sau din fericire nici nu știu, mi s-au rupt. Crăpătura a apărut nici la o lună de când i-am cumpărat...garanția era de 2 luni. Evident că m-am dus cu pantofii la magazin...îmi vroiam banii înapoi. Problemă...șefa de magazin a refuzat să-mi dea banii, pe motiv că nu poate...poate doar să mă lase să-mi aleg alții în banii aceia. Numai că mie nu-mi plăcea nimic din ce avea ea pe stoc...îmi vroiam banii și gata. Dacă m-a văzut hotărâtă a încercat să o întoarcă...cică defectul nu era destul de vizibil...să mai port pantofii și abia atunci mi poate lua...și nici așa nu garanta că îmi dă banii...planul ei era să-i dau pantofii pentru ca ea să-i trimită la Oradea, la sediul principal, ca să obțină de acolo aprobarea...și abia atunci zicea ea că poate să-mi dea banii. Toate bune și frumoase...dar nu aveam deloc garanția că ea va și trimite pantofii...putea foarte bine să-i țină un timp ca mai apoi să-mi spună că nu s-a aprobat restituirea banilor.


Mi-am luat pantofii și i-am mai purtat vreo 2 săptămâni...i-am purtat nu glumă...și s-au rupt și mai tare...a început chiar și celălalt pantof să se rupă. Și ce m-am gândit eu...de ce să-i dau ei pantofii...am făcut niște poze...am intrat pe site-ul lor...da, sunt foarte cunoscuți...și am luat legătura cu cineva de la sediul central din Oradea...am trimis pozele și deja a doua zi m-a sunat șefa de magazin din Sibiu...foarte supărată doamna...că de ce am vorbit cu cei de la Oradea...că tot la ea trebuie să merg să-mi dea banii...da doamnă, dar când v-am zis că vreau banii ați exclus varianta asta căutând să-mi băgați pe gât alți pantofi...nu i-am spus chiar asta, poate că trebuia.


Bine că s-a rezolvat...ce am învățat din asta...problemele se rezolvă repede dacă apelezi la cei mai de sus.

PS: pentru că nu vremea de afară ne dă buna dispoziție am ales o poză mai senină...e cerul de vară de acasă....cu frunze de viță de vie ca decor

0 comentarii: