vineri, 19 iunie 2009

Invitaţie la înălţime

vineri, 19 iunie 2009
Oficial...nu mai am cale de întoarcere. Ieri am semnat actele pentru apartamentul pe care mi l-am dorit atât de mult. Nu vă pot explica în cuvinte emoţiile pe care le-am avut în momentul respectiv...eram când un căţel voios care dă energic din coadă, când preşedinte în faţa reflectoarelor şi camerelor de filmat semnând un tratat de mare importanţă pentru ţară. E drept că e ţara mea, cu două camere în care eu voi face legea...un mic sau mare dictator...asta voi fi :)...o să-mi dictez mie...deci nu se va supăra nimeni şi nici parte de revoluţii nu voi avea.

Era de ştiut că un astfel de eveniment merită sărbătorit...aşa că...am sărbătorit şi voi mai sărbători...şi când spun asta nu vă imaginaţi un chef care ţine 3 zile şi 3 nopţi...eu sărbătoresc altfel...plec. Ieri de exemplu nu m-a mai interesat că e mijlocul săptămânii sau că era ora 16....am plecat la munte...şi chiar a meritat. Am făcut o mulţime de poze...nu eu am fost personajul principal ci peisajul care pur şi simplu te răpeşte. Bâlea lac va rămâne mereu un loc frumos care merită vizitat chiar şi asa în plimbare cum am făcut noi ieri. Drumul până sus te vrăjeşte...ne-am oprit de câteva ori ca să facem poze.
De un singur lucru mi-a părut rău...că nu am reuşit să ajungem până la cascadă. Eu am mai fost, dar vroiam să-i arăt şi persoanei care mai era cu mine ce frumos e. La cascadă nu ajungi cu maşina...e un traseu de urcat cam de 40 de minute...nu e foarte greu...dar necesită efort şi timp...timp pe care noi nu l-am avut. Am lăsat-o pe altă dată...niciodată nu e prea târziu.

Un singur inconvenient la coborâre...din cauza schimbării de altitudine mi s-au înfundat urechile şi au început să mă doară...acum mă simt bine...deci recomand cu cea mai mare plăcere acest punct turistic...nu-l rataţi.

PS:...cu poze voi reveni cu un update....după ce-mi rezolv problemele tehnice :)

2 comentarii:

Flavius Ţerbea spunea...

Felicitari pentru apartament!

Carmen spunea...

:), multumesc...abia astept sa ma apuc de finisaje...deja stiu cam ce vreau si cum vreau sa arate...mai am putin pana in august