miercuri, 17 iunie 2009

Defulări

miercuri, 17 iunie 2009
De ce subiectele de interes maxim în media sunt cele mondene…care pe care a mai bătut...cine a mai fost pozat în sintuaţii jenante sau intime...cine pe cine a înşelat...? Pentru că asta e cultura poporului...asta ne reprezintă...nu contează că există excepţii sclipitoare...majoritatea e cea care ne cataloghează. Tristă situaţia nu-i aşa?
Drept cură de dezintoxicare eu am aplicat metoda „fără media”...mai prind câte ceva din zbor...şi de fiecare dată mă conving că mai bine nu prindeam căci numai mă enervez.
De când cu mediatizata idee cu „prima casă” speculanţii au început să crească preţurile la locuinţe...cică va garanta statul cu 60000 de euro...prostii...degeaba garantează statul dacă salarul oricum nu-mi permite să iau împrumut o sumă mai mare de 15000 de euro. La suma asta rata ar fi de aproximativ 150 de euro pe lună...perioadă de rambursare 20 de ani. Ce casă cumpăr eu cu banii aceştia? Apă de ploaie şi poveşti electorale.
Să nu mai spun de impozitul forfetar ce părere am...chiar nu are rost.
Să nu mai spun...dacă Băsescu a spus...suntem în recesiune....repede se blochează bursa...înainte să spună el asta nu se ştia situaţia economică în care suntem? Manevre peste manevre. Ce s-a întâmplat cu fata lui tata care a îmbrăcat uniforma militară?...lucrul acesta fiind ilegal...dacă o îmbrăcam eu şi mă afişam în poze şi pe şcenă cum a făcut-o ea făceam sigur puşcărie...şi eu şi cel ce mi-a dat-o...vă daţi seama că uniforma militară nu o găseşti la magazin. Ea? A păţit ceva?...păi cum...fata lui tata? ...rezolvă tata.
Mai are rost să continui?...la ce bun? Că degeaba spun eu: „Băsescu şi ceilalţi merită fiecare câte o bătaie zdravănă cu nuiaua, la fiecare idee şi acţiune idioată a lor, de să se roage ca niciodată să nu le mai vină idei...idioate”...nu se întâmplă nimic. Oare nici gripa porcină nu dă în ei?

2 comentarii:

Elena spunea...

Si de-ar da gripa, tot nu s-ar prinde de pielea lor:( Ca "ie" vaccinat cu uischi, hac:P

Carmen spunea...

:)