marți, 9 iunie 2009

Bilet deschis

marți, 9 iunie 2009

Adriana, mulțumesc pentru ”Tell Me You Love Me”, sezonul 1...am tot încercat să-l văd până la capăt...nu prea am timp...am văzut doar câteva episoade...situațiile cuplurilor mi se par chiar realiste...nu vă luați după titlu...nu e totul ”lugu lugu”...fiecare din noi ne putem lovi de problemele ce se ivesc în serialul acesta...sunt curioasă cum își rezolvă până la urmă personajele situațiile.
Până atunci,draga mea, poate mai faci rost și de alte seriale :).


PS: asta pentru că știu că citești...chiar dacă nu comentezi :)

7 comentarii:

Adriana spunea...

m-ai prins.. :P

Carmen spunea...

imbucurator, nu? :)

Elena spunea...

deci sunt curioasa... hmmm, vreau si eu!:D

Adriana spunea...

Elena esti din Sibiu? Ti-as putea face o copie..daca raspunsul e da. :)

Carmen spunea...

Lasa draga...ii trimitem prin posta :)..primesti Elena? Primesti? :)

Elena spunea...

Doar nu-s nebuna sa nu primesc:))
Deci ne sfatuim pe mail cum facem, da?;)

Carmen spunea...

asa asa :)