marți, 12 mai 2009

Puncte

marți, 12 mai 2009

Vă spun sincer că nu prea mai am chef de scris, probabil acesta e efectul vremii bune care mă ţine departe de calculator.

Ultima dată scriam de nefericita mea întâmplare...azi după o săptămână, cu 2 seturi de analize la sânge făcute, medicii spun că sunt bine. Măcar de data asta mi-au dat altceva în loc de aspirină...pentoxifilină...cică e bună la circulaţie. Nu are rost să mai detaliez faptul că în fiecare zi am fost la spital...mi s-au făcut mai multe analize...inima e bună, la sânge n-a ieşit nimic grav, doar o lipsă de calciu. Mă aşteptam la o anemie...dar nici atât...mi-au făcut până şi un test de sângerare...mi-au înţepat lobul urechii şi au cronometrat în cât timp se opreşte sângele...mă aşteptam să doară dar nu am simţit nimic.


În rest...sunt bine...îngropată în muncă, mă relaxez cât de mult pot la sfârşit de săptămână. Duminică am făcut un drum până la Păltiniş de unde am coborât pe la Şanta pe un drum de piatră...foarte frumos, nu drumul....peisajul. Păcat că în vale nu am ajuns prea devreme...nu am mai prins decât vreo 2 minute de soare după care acesta s-a ascuns după munte..aş fi vrut şi eu să mă bronzez puţin.


Acasă cică mă aşteaptă doi pui...doi căţei dragălaşi...abia aştept să-i văd. O să le fac nişte poze să-i fac vedete.

Mai am eu câteva enervări dar le-am pus în standby...aştept să văd cum decurg lucrurile şi dacă nu e spre bine o să împroşc pe aici cu defulările mele...până atunci...gândiţi...plănuiţi...visaţi...eu asta fac.

2 comentarii:

Christian Alexandru spunea...

Dor de Fagaras...

Salutari din munti

Christian-Alexandru
http://christian-alexandru.blogspot.com/

Carmen spunea...

Salutari :)