miercuri, 13 mai 2009

I love my life

miercuri, 13 mai 2009

Da...gata...am cerut prea multe păreri...de la mai mulţi doctori...nu am nimic, sunt fericită...nici măcar o tabletă nu e nevoie să iau, nici măcar o vitamină...am nevoie doar de minim 7 ore de somn pe noapte...ceea ce se şi întâmplă, să mănânc multe lactate, care mie îmi plac foarte mult...putea tata să-şi facă o fermă de vaci şi ce mă mai bucuram...şi fructe, care sunt deliciul meu...prin urmare nu e nevoie să îmi schimb deloc stilul de viaţă...toată întâmplarea a fost doar o întâmplare...dar vorba aceea: paza bună fereşte primejdia rea.


Sănătate şi numai bine.

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Ce bine ca esti bine, sanatoasa!!! si eu maninc lactate zilnic, imi plac iaurtul( nu cu fructe) si brinza de vaci. Pofta Buna!!!

Carmen spunea...

Multumesc Ina.:) si tie iti doresc numai bine