vineri, 15 mai 2009

Cine zice că trebuie să am un titlu?...se înşeală

vineri, 15 mai 2009



Ceva se întâmplă. Am impresia că poliţiştii sibieni fie fac exces de zel , fie au nevoie de bani . După ce ieri am văzut doi care fotografiau maşinile parcate neregulamentar şi întocmeau procese verbale...azi...vreo 3 la număr...opreau maşinile, mici sau mari, de marfă...actele la control. Poliţiştii erau plasaţi strategic...maşina era în parcarea privată a firmei la care lucrez...probabil pe locul vreunui director care nu va fi prea încântat că nu are unde să-şi parcheze maşina.
Dar astea trec...ca şi poftele mele dacă sunt satisfăcute. Tot secretul e să fie ce trebuie să fie atunci când trebuie să fie şi atunci dacă este nu va mai trebui să fie, prea curând. :) Chiar aşa sucită vorba nu mă aşteptam să-mi iasă dar, dacă tot a ieşit aşa...aşa să rămână. Dar cum am ajuns eu să vorbesc despre astea?...de la pofta mea care m-a lovit dintr-o dată în papilele gustative, poftă pentru un covrig delicios...ştiţi voi...covrigul acela mare, puhab, dulce şi lipicios. Văzut, plăcut, luat, mâncat...ce frumoasă este viaţa când ai tot ce-ţi doreşti...bine...mai am eu o dorinţă dar nu depinde doar de mine ca să mi se împlineasă...şansa are şi ea ceva de spus...şi nu e vorba de marele premiu la loto...dacă totuşi în câştig vă daţi seama că nu-l pot refuza.
Pentru azi nu mi-am făcut planuri...şi nici pentru zilele care urmează...las totul să decurgă de la sine...parcă e mai bine atunci când nu ai aşteptări...nici dezamăgit nu eşti.
V-am pupat...mie mi-a venit o poftă...de viaţă...

0 comentarii: