luni, 18 mai 2009

Chance

luni, 18 mai 2009

În ultimele zile am un chef nebun să mă leg de şansă. Ce e şansa? Şansa e atunci când poţi să şi faci ceva cu ea...degeaba vine ocazia aceea unică în viaţă şi degeaba o vezi dacă nu te poţi apuca de ea. Atunci o ciudă soră cu mânia te cuprinde şi nu-ţi mai dă pace.

Eu m-am întâlnit odată cu o şansă de genul acesta...dar pur şi simplu am fost legată...n-am putut să fac nimic...n-am avut resursele necesare ca să pot profita de ea...şi m-am uitat aşa...neputincioasă.

La început m-am umplut de speranţă...un sentiment extraordinar..că totul va fi bine...şi dintr-o dată vezi că nu se poate...şi şansa se îndepărtează...şi îţi scade bucuria din priviri..din suflet...şi simţi o părere de rău...o relaţie imposibilă între tine şi ea.

Acum s-ar putea să mă întâlnesc iar cu şansa...şi nu mai vreau să o văd că pleacă fără să pot face ceva.

Am revăzut ieri filmul "Catch me if you can" şi mi-a plăcut la fel ca prima dată...e un film interesant, inspirat din fapte reale care pe mine m-a umplut de o încredere nebună şi de o poftă de a mă lupta cu şi mai multă ambiţie. Din film am reţinut o povestioară...doi şoareci cad într-o caserolă cu smântână...primul se îneacă...al doilea atât de mult se zbate până transformă smântâna în unt şi iesă la suprafaţă.

Eu vreau să fiu cel de-al doilea şoarece. Ce bine ar fi dacă ar fi la fel de uşor ca în filme...sau dacă faptele s-ar putea face precum se spun vorbele.

2 comentarii:

pheideas spunea...

Sansele nu vin o singura data, ci intr-o serie. La inceput vin des, apoi daca le ignori, vin din ce in ce mai rar.

Carmen spunea...

vin , vin...dar daca n-ai resurse sa profiti...esti practic legat ..neputincios...si ti se rupe sufletul cand esti constient de toate acestea