joi, 30 aprilie 2009

Şantaj sentimental

joi, 30 aprilie 2009

S-a întâmplat în supermarket...un băieţel, nu avea mai mult de 6 ani, se amestecă la un moment dat în discutia tatălui. După ce tatăl încheie discuţia îl mustrează pe cel mic:
- De ce te bagi in discuţiile oamenilor mari? Pentru că piticul comenta tatăl îl anunţă că odată ajunşi acasă îl va pedepsi.
Copilul: - Dacă faci asta nu te mai iubesc.
Tatal: -Nu am eu nevoie de iubirea ta.
Copilul: -Dar iubirea e cea mai importantă.

Ce ştiu cei mici să spună...sunt mai aprigi în replici decât te-ai aştepta...îi vezi atât de mici ...şi totuşi...copii sunt nişte şantajişti sentimentali care, dacă nu te ţi tare pe poziţie, te manipulează cum vor ei.

6 comentarii:

Elena spunea...

Traiesc pe propria-mi piele asemenea experiente:))) Si cand mi-e lumea mai draga si simt ca detin controlul, imi tot flutura G. asta cu iubirea:)))) Deci si altii intervin in discutiile celor mari, pfiu, ca eu sunt deja exterminata:)))

Alia spunea...

dar de ce sa ii excludem din discutiile noastre doar pt ca suntem mari?

Carmen spunea...

Am cam intarziat cu raspunsurile dar am o scuza...am profitat de minivacanta si am plecat sa fac pe musafira prin alte dealuri.

Elena...inseamna ca esti cea mai in masura sa imi dai sfaturi in momentul in care voi avea ...pui de om :)

Alia...pai unele discutii nu sunt de ei

Alia spunea...

atunci nu ar trebui purtate in fata lor... copilutii sunt curiosi si vor sa stie tot. eu nu vb din exp de parinte... mai am un pic pana acolo, dar imi aduc aminte cum era cand eram copil si mi se spunea sa nu ma bag in discutiilor oamenilor mari... cred ca putem dezvolta abilitatile de comunicare si socializare daca ii lasam si pe cei mici sa isi dea cu parerea.

LZ spunea...

Cu vorbele si intrebarilor copiilor sa nu te pui. Ca ce-ti vor auzi urechile... Mie mi s-a adus la cunostinta ca trebuie sa pun intrebari cat mai "concrete" ca sa mi se poata raspunde corect. De el, de micul-mare om de nici 6 ani. Si asta e doar inceputul. Il caut inca pe Dumnezeu care e transparent si zboara pe deasupra oamenilor, ca o frunza uscata...

Carmen spunea...

Alia, era o intalnire intamplatoarte in supermarket...eu zic totusi ca un copil ar trebui sa stie ca atunci cand parintele vorbeste cu cineva el sa nu se amestece in discutie...mai ales ca baiatul era destul de mare si poate sa distinga intre ce e bine si ce nu e bine...nu ma refeream la copii de pana la 3-4 ani.

LZ, multumesc de vizita...de acum o sa tin minte sa nu ma pun cu mintea copiilor :)