miercuri, 1 aprilie 2009

Păcălirea păcălitorului ce păcăleşte păcălitul

miercuri, 1 aprilie 2009

Du-te ploaie călătoare
Că te prinde sfântul soare.
Şi îţi ia picioarele
Cu un pai, cu un mai
Cu sabia lui Mihai!



Soare, soare, ieşi afară
Să-ţi dau floare de cicoare
Uite, soarele-a ieşit
Şi cicoarea a-nflorit!



E păcăleală, plouă dar îi descânt eu ploii...să vedeţi cum fuge.

E zi de păcăleală...bine...de păcălit ne păcăleşte zilnic statul acesta, cei ce-l conduc...dar ne-am învăţat cu păcăleala asta.

De 1 aprilie mulţi fac farse...eu nu fac...poate făceam când eram copil...acum...nu-mi mai place, mă gândesc că poate nu-i va plăcea omului şi decât să se supere mai bine stau liniştită.

Umorul nu e la fel pentru toţi, ceea ce mie mi se pare amuzant poate pe celălalt îl deranjează sau găseşte de prost gust...glumele sunt ca să binedispui omul nu să-l enervezi sau să-l faci să intre în panică...sau să se sperie.

Prin urmare...dragii mei prieteni...care vreţi să mă faceţi să trec prin toate stările acestea în ziua de 1 aprilie...nu vă străduiţi....o să vă străduiţi degeaba...mi-am uitat telefoanele acasă...prin urmare orice "veste" aveţi să-mi daţi lăsaţi-o pentru la anul ...după servici voi merge la sală şi voi sta până la 21:30 acolo....o să ajung la 22:10 acasă, de obosită ce voi fi....voi face un duş şi voi uita să verific telefoanele...şi voi adormi pur şi simplu...şi mâine nu mai e 1 aprilie şi nu mai are farmec "vestea".

Asta e farsa pe care v-o fac eu vouă celor care vreţi să-mi crească tensiunea azi.

V-am pupat...nu vă supăraţi...anul trece repede...zi veselă...zi frumoasă...zi de bine... :)



PS: când eram mică jucam păcălici, erau nişte cărţi speciale...nu mai ţin minte cum se joacă...dar era frumos...azi vreau să fiu copil pentru o zi...

2 comentarii:

Alia spunea...

in poza e un pachet cu imagini cu costume populare din diferite tari... mi-a adus aminte de copilarie cand admiram acele carticele si costumele unora si ma intrebam de ce femeile noastre trebuie sa fie asa imbrobodite.

Carmen spunea...

Alia...mie imi placea f mult jocul...cred ca trebuiau facute perechi...nu mai stiu exact...dar il jucam mult