marți, 7 aprilie 2009

...o zi de marți

marți, 7 aprilie 2009

Știți vorba aceea...de ce îți e frică nu scapi?...jobul meu actual l-am ales tocmai pentru că nu e un job stresant...până azi, când după 9 luni se ivește și stresul. Deși cică e criză și toate formele de media ne aduc aminte de asta în fiecare zi, firma la care lucrez o duce foarte bine, prin urmare e într-o continuă dezvoltare....asta înseamnă că eu am din ce în ce mai mult de lucru....sarcinile apar tot altele în fiecare zi...săptămâna asta sunt nevoită să-mi las sarcinile zilnice obișnuite ca să rezolv o altă sarcină...ceea ce e cam imposibil...căci de aceea sunt sarcini zilnice pentru că trebuie făcute zilnic...asta înseamnă că am nevoie de mai mult timp...și de o viteză de lucru mult mai mare. Azi era să uit și să mănânc...noroc că băiatul de la care îmi comand mâncarea îmi dă apel când ajunge ...altfel rămân nemâncată.

Inițial m-am gândit să mai rămân peste program...am renunțat la asta în favoarea mișcării...am fost la sală, după o pauză de câteva zile chiar era nevoie ...acum mă simt mai bine....mai " haaaiii"... :)...așadar mâine voi avea bateriile încărcate...am lăsat stresul la sală...și oboseala o voi lăsa imediat în pat...la căldură...sub plapuma de lână...în lenjeria parfumată...las loc viselor și las luna să lumineze camera...e senin afară și e plăcut...și noapte bună.


PS: știți că mâine e sărbătoare?


știți ce sărbătoare e?


eeeeeeee.....eeeeeeeeee.....miercuri...și e mijlocul săptămânii ...și weekend-ul e mai aproape :)


.

4 comentarii:

Alexandru spunea...

ce sarbatoare?
Sarbatoare e in fiecare zi.

Carmen spunea...

:), alexandru multumesc de vizita, da...asa e...in fiecare zi e sarbatoare...fiecare cu specificul ei

Elena spunea...

Gata si cu miercuri, eu mai am maine un hop si astept uichenduuuul! Si suflam in tort duminicaaaaaa! :)

Carmen spunea...

Elena, neaparat sa pui o poza cu tortul...nu de altceva dar sa am si eu un tort la care sa ma uit peste 2 saptamani cand e ziua mea :)