vineri, 10 aprilie 2009

NIMIC ....e bine?

vineri, 10 aprilie 2009

Zilele acestea cea mai frecventă întrebare care mi se pune şi pe care mi-o pun până şi eu este: Se dau oare prime de Paşti?
Ca şi de Crăciun toată lumea se agită, vrea să ştie câţi bani vor intra în casă...e normal...omul vrea să-şi facă planificarea bugetului...unii au rate la bănci, alţii vor o vacanţă, alţii vor să-şi renoveze casa...şi cel mai bine e să ştie de câţi bani dispun.
Problema este că acum ca şi în cazul sărbătorilor de iarnă totul e foarte secret...nimeni nu ştie nimic, sunt doar zvonuri....şi fiecare va afla când va fi cu cardul în faţa bancomatului.
Cel mai probabil povestea primelor de iarnă se va repeta şi la cele de Paşti. Să vă spun cum a fost.
Nu am încă un an vechime aici dar mi-au spus alţii mai vechi că prima, până să vină criza peste noi, era echivalentul unui salar...asta e foarte bine...plus că se dau bani la propriu, nu tichete cadou sau adeverinţe în baza cărora poţi cumpăra de la un anume magazin X. După cum vă spuneam ...secret mare în decembrie...ba că nu se ştie, ba că va fi doar jumătate, ba că va fi un sfert...toţi ne-am făcut planuri ce şi cum facem cu prima...când ne verificăm cardurile în ziua de salar....linişte...doar bombănituri pe coridoare şi prin birouri...bani sub aşteptări...un sfert din salar...planurile nu s-au potrivt...stiţi vorba aceea...socoteala din târg nu se potriveşte cu cea de acasă...NIMIC e mai bine? Aşa cum au fost mai puţini m-am folosit de ei cum am putut...dacă nu erau nu aveam de ce să mă folosesc...aşa că...acum de Paşti sper să fie măcar sfertul acela decât deloc.
Hai că azi e zi de salar...e sărbătoare prin urmare...şi cu sau fără primă eu tot merg la cumpărături ...no bine? :)

Să aveţi prime, să aveţi bani...la anul şi la mulţi ani :))))))))))

2 comentarii:

Elena spunea...

No, pai chiar asa spun eu: nimic e mai bine??? La noi nu se dau prime, nu am luat vreodata prime, asa ca nu stiu sentimentul cand se primeste ceva in plus si brusc nu mai iei:)) Plus ca la mine formele de reangajare vad ca dureazaaaa, sper sa iau macar luna aviatoare ceva:P

Carmen spunea...

Of...macar tu nu cunosti sentimentul...dar eu pt ca il cunosc sufar un pic....si tocmai am suferit...nu e prima pe card :(