vineri, 24 aprilie 2009

Maşina-Hotărârea - primul episod

vineri, 24 aprilie 2009

Începând de azi am un topic nou...maşina.

Am permis de aproape 2 ani dar n-am condus prea mult pentru că nu am maşină. Anul trecut pe vremea asta m-a prins un val de dorinţă arzătoare...vroiam să-mi cumpăr maşină...asta însemna să-mi fac un credit...nu am vrut să mă bag datoare la bancă...şi am lăsat să treacă valul. Între timp mi-a cam pierit pofta de condus...m-am consolat cu gândul că nu am ce conduce.


Uite că acum o săptămână am fost întrebată dacă vreau maşină...nu să cumpăr...moca...da, pe degeaba...vă vine să credeţi sau nu, răspunsul meu a fost ''nu ştiu''. Cum?...cum am putut să ezit?...ei bine ezitarea mea e din motive financiare...e criză...maşina nu e o investiţie...e o cheltuială...asigurări...revizii...alimentări...oare îmi permit toate acestea?

După o săptămână de stat pe gânduri parcă m-am hotărât...vreau maşină...acum rămâne să discut cu sponsorul...de câţi bani dispune...şi condiţiile...căci mă gândesc că ceva condiţii vor fi dacă de pus bani nu trebuie să pun.

...eu vreau diesel, nu vreau motor puternic...n-am de gand să fac raliu prin oraş, vreau consum mic, vreau să nu coste reviziile şi piesele prea mult...ştiu...vreau cam multe...dar până la urmă tot găsesc eu maşina cea mai potrivită pentru mine...

8 comentarii:

pheideas spunea...

Ia-ti una mica si cat se poate de noua. Consuma putin si e in garantie. Si sa fie pe benzina. Nu merita motorina, pentru ca nu faci sute de km pe luna. Dai banii degeaba pe ea. Bafta ! Si .. masina trebuie sa produca bani. Atentie !

Alia spunea...

cum sa produca bani?? hmm
eu am ales yaris big small acum vreo 2 ani parca... nu stiu daca e o alegere buna... ori conduc eu ciudat, dar de consumat nu consuma atat de putin pe cat o lauda toyota. in rest e ok... nu are zvacul ala fiind diesel, insa pt Buc e ok.

Elena spunea...

La multi ani, pentru inceput!:) Sa ai o zi frumoasa!
No, daca vrei masina, iti da consiliere huz al meu, iti spune toate preturile de la toate marcile pentru revizii, consum, etc. Deci el "pedaleaza" sa imi cumpere un C3, doar ca eu nu vreau:))) Adica imi place mult masinuta asta, insa nu am curaj sa incep scoala aia odata... pfff, de la batranete mi se trage:P

Anda spunea...

LA MULTI AAAAAAAANI! Sanatate, fericire, vise frumoase si obligatoriu implinite toate!!!

Cat despre masini, nu stiu nici cate pedale sunt, daramite ce fac ele -asta e si motivul pentru care mereu caut barbati care se pricep (si) la asa ceva :P

Carmen spunea...

Chiar asa, pheideas, cum sa produca bani o masina?
Alia,cat consuma masina ta?

Elena, multumesc doamna...a fost o zi foarte faina...sa sti ca c3-ul consuma foarte putin....intre 4 si 5...eu mi-as lua...doar ca e cam scump nou....si reviziile la fel de scumpe.....si fa si tu odata scoala...ca nu e chiar asa de greu...sora mea si-a luat si ea permisul vinerea asta....deci am concurenta la masina....daca refuz eu masina sigur o primeste ea...asa ca nu mai stau pe ganduri :)
Astept informatiile d ela sotul tau....chiar ma intereseaza un studiu comparativ...sa stiu si eu ce e mai convenabil. As vrea masina noua...si cred ca tata dispune de cam 8-9 mii de euro...asta va fi tema de casa pt tine :)

Anda, multumesc frumos pentru urari....a fost o zi plina de surprize...nu am facut scandal...dar am fost cu prietenii si familia si m-am simtit foarte bine

V-am pupat

Elena spunea...

rezolvat Carmen tema:) a gasit huz. vreo 4 posibilitati la banii astia:) scriu mail cu detalii, sau iti trimit numarul lui de tilifon sa va conversati:))

ina bixade spunea...

viitoare soferita, asteptam poze cu tine la volan:) eu habar nu am sa conduc, niciodata nu m-a atras ideea, dar mi-e si frica...de aceea admir gagicile la volan! Ce culoare preferi la noua ta masina? hai te puuup

Carmen spunea...

Elena...pe mail e bine...si daca am nelamuriri revin cu solicitarea numarului :)

Ina...uite ca la asta nu m-am gandit....la culoare...o sa ma gandesc :)....poza puteam sa fac azi....am condus putin...m-a lasat prietenul :)