joi, 23 aprilie 2009

Intrus de noapte

joi, 23 aprilie 2009


uite goanga, prinde goanga…azi de dimineaţă, pe la 5 ...m-am simţit ca într-un film de groază. Dormeam foarte bine când somnul îmi e întrerupt de o reacţie de-a mea, pe care aş încadra-o ca fiind normală.
...şi cum dormeam...pe spate...la căldurică sub plapumă, cu mâna dreaptă întinsă pe lângă corp şi mâna stângă sub cap...am simţit la un moment dat că se mişcă ceva pe degetul mare de la mâna stângă...un fel de gâdilat...ating cu degetul arătător zona cu pricina şi în secunda doi sar din pat de ziceai că cine ştie ce s-a întâmplat. Ceva s-a întâmplat...în loc să ating degetul am atins o goangă care se plimba în voie pe mâna mea...cum am simţit-o, cum am sărit...chiar şi acum când îmi aduc aminte mă trec fiori. Vara, care dormea lângă mine, se trezeşte şi ea în momentul în care am sărit din pat...îi spun de intrus şi aprindem becul...rost de dormit nu mai era...ne-am pus pe căutat...şi am găsit-o...se plimba mândră , ea, goanga...să nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu specia asta...dar atât cât eu le las în pace...să mă lase şi ele...nu să-mi strice somnul...alt drum de plimbare nu şi-a găsit?...dacă era carnivoră şi muşca din mine?...n-am ezitat şi i-am aplicat pedeapsa capitală. N-am mai reuşit să dorm prea bine...mă îngrozea gândul că ar mai putea fi şi altele.
Odată cu căldura, fiind şi la parter...am auzit pe mulţi că se plâng de apariţia acestor gângănii...care migrează din pivniţe spre locuri mai curate...obiectivul zilei de azi...spray de goange.

2 comentarii:

Aleksu spunea...

eu am fobie cu insectele..nu stiu cum as fi reactionat :))

Carmen spunea...

...imagineaza-ti ca pe urma ne-am pus iar la somn...far nici o grija...doar mai aveam o ora de odihna pe care nu o puteam rata