vineri, 17 aprilie 2009

Întâlnire de seară

vineri, 17 aprilie 2009
Toţi aţi scris...hai să scriu şi eu.

S-a dat sfoară în ţară, că ne vom întâlni iară...muncit-am eu până târziu dar hotărâtă-m-amviu.

Am întârziat , ceea ce nu-mi stă în fire...dar n-a fost vina mea directă...ora stabilită e de vină...eu muncesc până la 18 şi nu aveam cum să ajung mai repede...sunt convinsă că ora a fost aleasă din alte motive...cum ar fi mijlocul de transport al celor care nu locuiesc în Sibiu.

Deja m-am obişnuit cu etapa prezentării, am fost mai relaxată decât data trecută...asta pentru că pe majoritatea din voi deja vă cunoşteam.

Au fost şi persoane noi...interesante...de vorbit eu n-am prea vorbit...mie îmi place să stau să observ...să văd cam cum e fiecare...vedeţi voi mai târziu :).

La un moment dat ne-am împărţit în 2...cei cu IT-ul şi cei cu socialul...deşi calificarea mea m-ar încadra la masa IT-iştilor...i-am trădat şi am rămas la social unde discuţia era interesantă, păreri diferite...idei de proiecte bune...dacă ar mai fi fost timp cu siguranţă că s-ar fi discutat şi mai multe...însă, fiecare mai avea ceva de făcut după, aşa că a trebuit să ne mulţumim cu atât...dar vor mai fi şi altele.

Salut ideea de a ieşi din şablon şi a ne vedea şi în alte împrejurări...vă spun că noroc la cărţi nu am, dar joc...la remi...când şi cum, depinde de zi...la bowling, sunt necunoscătoare, dar am voinţă...fotbal, mingea o lovesc, dar nu răspund de direcţie...ce mai...nu mă sperie pe mine nimic din ce nu ştiu să fac...abia mai râdem :).



Pentru cei ce nu ştiu despre ce vorbesc....ieri a fost o întâlnire la bloggeri-lor din Sibiu, n-am fost toţi...dar e bine şi aşa...dacă eram toţi nu încăpeam în local.
Alte impresii, poate şi fotografii găsiţi aici, aici, aici


Ca şi încheiere vă spun:



Iepuraşul mustăcios e de paşte norocos, nu-ţi lasă cadou în ghete, are el alte secrete. Pască, ouă înroşite, cozonacul, mielul fript şi un PAŞTE FERICIT!!!

5 comentarii:

ina bixade spunea...

sarbatori frumoase!!! eu tocmai am terminat de copt cozonacul:)

Anda spunea...

Esti o frumoasa, apropo de poze!
Lasa-mi si mie un ID de mess, daca se poate, ca oi ajunge si prin Sibiu candva anul asta si tare m-as bucura sa dau de tine!
Paste Fericit sa ai!

flavius spunea...

Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!

Gigel spunea...

Paste fericit!

Carmen spunea...

Hristos a inviat!

Ina...eu deja i-am mancat :)multumesc de urari

Anda...multumesc, ma bucur sa aud ca ai trecere pe aici...o sa primesti si id-ul meu

Flavius si Gigel...multumesc de urari, sper sa fi fost si pentru voi sarbatoare plia de bucurii

V-am pupat pe toti