marți, 7 aprilie 2009

Gând în somn

marți, 7 aprilie 2009

A mai trecut o zi...în mare viteză...atât de multe lucruri...atât de multe rezolvări...atât de multe probleme noi...și totuși...din nou acasă...pentru încă o noapte care doar mă pregătește pentru încă o zi, o zi care va trece și ea ca să mai rup o filă din calendar, ca să mai fac un X...și mâine va fi mai greu...cu minute care vor zbura pe lângă mine ...și care îmi vor aduce miezul nopții fără ca eu să pot face tot ce aș fi vrut să fac.


Idei trec precum nălucile prin mintea mea, o amețesc și o adorm...și mâine iar un joc de cuvinte...o mixtură de litere și culori care pictează în voie un tablou pe care n-o să-l înțelegi.


Ascultă doar muzica și vei țopăi într-o câmpie de voie bună...da voioasă sunt și voioasă mă voi trezi și mâine ca să mai spun o dată că mâine va fi mereu mai bine decât azi.

2 comentarii:

andrar spunea...

da stiu asta.....sunt constienta de acest lucru....pentru el nu sunt disponibila poate din cauza ca e vorba de el....iubirea aia din liceu...acea iubire neimplinita....si stiu ca asta il termina....ca nu ma poate avea cand vrea....ca indiferenta mea din anumite momente il face sa ma vrea si mai mult.....deocamdata suntem amici....e bine asa...doar ca e curiozitatea aia....ca,cum o fii cu el?....

Carmen spunea...

curiozitatea aceea te va face sa cedezi...ceea ce nu e bine...el doar asta urmareste...dar tu ai respectul tau fata de tine...totul tine de ce vrei tu de la el...daca e doar o curiozitate..go4it...daca te multumesti cu atat...tu sti cel mai bine cine esti