miercuri, 15 aprilie 2009

Ea...fata

miercuri, 15 aprilie 2009
Oare ce-mi veni să mă gândesc la amintiri, la oameni …? Zici că m-am rupt pentru câteva clipe din realitate şi am căzut sub hipnoza gândurilor. Alerg astfel pe câmpuri din alte timpuri...prin scene în care eram cândva actorul principal...
...acum joc în alt film...cu alţi actori...şi alt scenariu...doar eu sunt cu acelaşi nume...puţin schimbată...dar aceeaşi. Încă îmi mai aduc aminte...aş vrea să îmi aduc mereu aminte...aş vrea să nu uit...oamenii.
Sunt mulţi pe care nu aş vrea să-i uit...despre care aş avea destule de spus...şi ea e una din aceia.
Nu prea ţin minte cum am cunoscut-o...ştiu doar că am cunoscut-o de la verişoara ei. Cristina, căci aşa o cheamă, venea în vizită la verişoara ei...după ce ne-am împrietenit îmi povestea că n-o prea băgam în seamă...că eram rece...păream dură şi insensibilă şi că mai târziu am dovetit a fi cu totul altcumva.
Ea, mai mică decât mine cu câţiva ani, o fire sensibilă, copilăroasă..poate prea copilăroasă uneori...s-a făcut îndrăgită şi mi-a ajuns la suflet. Nu mi-am dat seama dar, încet... încet pentru mine ea devenise o soră mai mică de care aveam grijă. Frumoasă foc, cu un zâmbet molipsitor...era acel strop care mă făcea mereu să râd...gafa mereu câte ceva dar ştia cum să iasă din situaţie şi până la urmă râdeam de gafa făcută. Ştia să asculte şi încerca mereu să repare greşeala făcută. Îmi pare rău că nu mai ţin minte chiar toate întâmplările...zilele şi nopţile petrecute împreună...sunt doar frânturi care îmi mai apar în gând...şi sentimentul că a fost frumos.
Mai ţi minte Cristina? Ore în şir în care stăteam şi vorbeam...nopţile în care făceam maraton de filme...cearta aceea urmată de împăcare...friptura mâncată în miez de noapte atunci când m-ai vizitat după 2 ani în care nu ne-am mai văzut?

0 comentarii: